• Az Interplay készítette volna a Mad Max játékadaptációt
  • Az EA kivásárolta alóluk a jogokat
  • A film és a játék jogait végző Warner Bros. végül az Avalanche Studiosra bízta a programot

Fargo a Kotakunak mesélte el, hogy eredetileg az általa vezetett Interplay nyerte el a jogot, hogy játékot készítsen a George Miller által rendezett Mad Max: A harag útja című filmhez, ám végül korai fázisban törölték a projektet. „Az Interplay akkor még felerészben a Universal tulajdonában volt, így a cég magángépén repültem éppen a kanadai Whistlerbe, mikor találkoztam Millerrel. Három órát töltöttünk együtt, és kiderült, hogy jól ismeri a munkáinkat, például a Wastelandet és a Falloutot, és nagyon szerette őket. Úgyhogy az út fele azzal telt, hogy közösen lelkendeztünk, a másik felében pedig megállapodtunk, hogy csinálunk valamit közösen.” – emlékezett vissza Fargo.

Az Interplay egyébként – a stúdió addigi munkáihoz hasonlóan - egy csapat-alapú RPG-ként képzelte el a játékot, melyben természetesen nagy szerepet játszottak volna a különféle járművek. Azonban az EA feltűnése miatt végül nem válhatott valóra Fargoék elképzelése. A hatalmas kiadó ugyanis megneszelte, hogy Fargo és csapata megegyezett Millerrel, így megkeresték utóbbit, és kerek 20 millió dollárt ajánlottak a játék elkészítésének jogaiért. „Brian, kedvellek, de annyira az ért nem.”- állítólag ezzel a mondattal hívta fel Fargot Miller, aki azon nyomban rá is bólintott az EA ajánlatára. A kiadó végül nem kezdett semmit a Mad Max adaptációval, így az említett 20 millió dollár sem cserélt gazdát az ügyeletben.

Eközben a mozifilm is megjárta a maga kálváriáját, ugyanis a kezdetben a Fox berkeiben készülő filmet bejelentették, majd gyorsan törölték is. A Warner Bros. évekkel később lecsapott a jogokra, és mivel a vállalat jó viszonyt ápolt Millerrel korábban, így a rendező személye nem lehetett kétséges, a játékadaptáció elkészítésével azonban végül az Avalanche Studiost bízták meg, mely idén szeptemberben debütál.