A Battlefield 3 megjelent, marha jó, az egész PC Guru csapat tolja a nap 24 órájában... ja és mellette dolgozunk is valamit, csak pihenésképpen. Egy viszont biztos: a játék PC-s változatában vannak furcsa hibák, amik miatt sokan nem értik, mire volt jó a több hetes bétateszt. Nos, a minap kibújt a szög a zsákból, lévén a DICE főnöke, Karl-Magnus Troedsson megosztott egy érdekes tényt a PSM3 magazinnal.

Battlefield 3 JátékképekBattlefield 3 JátékképekBattlefield 3 Játékképek

"Eredetileg azt mondtuk, hogy a PC volt a játék elsődleges fejlesztési platformja, a fejlesztés felénél azonban áttértünk konzolra, hogy mindegyik változatot be tudjuk fejezni a megjelenésre. Célunk, hogy mindegyik platformból a képességei maximumát hozzuk ki a játék érdekében."

Vagyis a PC-s fejlesztést csak egy ideig vették alapnak, később átpártoltak konzolra, s bár állítólag ennek szakmai oka volt, esélyes, hogy nem akartak elmaradni a Modern Warfare 3 mögött, mely közismerten Xbox 360-ra készül  elsősorban. A konzolos BF3-ak közül mindenesetre az Xbox 360-as változat a nyerő, a PS3-as portot többen szidják az interneten.

"Ami a PS3-as változatot illeti... Azt megértem, hogy egy high-end PC-hez viszonyítva nem néz ki olyan jól. De ha más játékokhoz viszonyítod a PS3-on, beleértve a korábbi munkáinkat is, azt mondom, elégedett vagyok vele."

Karl, az ilyen kijelentésekkel várni kéne az Uncharted 3 megjelenéséig...