Bobby Kotick, a botrányt botrányra halmozó Activison-főnök San Franciscóban beszélt a vásárlók véleményének fontosságáról. Kotick szerint még soha nem számított annyit a véleményünk, mint manapság.

"Azt hiszem, a vásárlói vélemény ma többet ér, mint valaha... Mert különösen szenvedélyes és hangos vásárlóink vannak, és roppant pontosan megfogalmazzák, mit szeretnének látni egy játékban, hogyan akarják fokozni az élményeiket. Szóval ha elég időt fordítasz rá, hogy meghallgasd őket, jobb eredményeket érsz el."

Ezt követően szóba jött az Activison és a Blizzard kapcsolata, melyen keresztül Bobby egy újabb fontos pontot emelt ki üzleti stratégiájukból: a türelmet.

"Mivel megvannak hozzá az anyagi erőforrásaink, annyi időt ölhetünk bele egy kiváló játékba, amennyire annak szüksége van. Ez egy óriási luxus."

Bár könnyű lenne kiforgatni Kotick szavait, lássuk be, igaza van. A StarCraft II-t nem kevesen támadták, amiért nem fejlődött sokat, mégis milliók keltek el belőle és sokan már nyáron az év PC-s címeként ünnepelték. A Call of Duty-sorozatot megteremtő Infinity Ward kiherélése miatt is ezrek rázták az öklüket, mégis fogy a Black Ops, mint a cukorka, és a játékosok minden hibájával együtt imádják az Activison gyermekét. Hogy vannak olyanok, akik mégsem elégedettek? Nos, a nagy számok törvénye szerint ők nem érnek eleget...