A Fallout után szabadon. Akár így is jellemezhetnénk első - és bizony második - ránézésre a Borderlands című akciójátékot. A Gearbox csapata nem mindennapi FPS-t szeretne összehozni, ám magától értetődik, hogy ezúttal el kellett evezni a második világháborús hadszíntértől. Ugyan a környezet továbbra is barátságtalan, ezúttal nem a győzelem a fő cél, hanem a puszta túlélés. A Borderlands tehát nem a történetével fogja elvarázsolni az embereket, de senki se írja le így előre: ahogy a lenti tartalom önmagáért beszél, úgy maga a játék összképe sem csalhat meg bennünket.
Előszőr is a környezetről folytatnék egy gyors jellemzést - annyira talán mégsem lesz sebes -, hogy tisztán lássuk, hova is keveredünk majd idővel. A messzi sivatag kellős közepén kell veszélyesebbnél-veszélyesebb missziókat teljesítenünk, s ezen kívűl gondoskodnunk kell majd a megfelelő fegyver, lőszer és jármű meglétéről is. A förtelmes időjárási viszonyokon kívül az idegen lények folyamatos támadása is felborzolja majd a mindennapjainkat. A játékmenet során számtalan lakossal, telepessel futhatunk majd össze, s bizonyára jelentős részük hasznos tanáccsal is elláthat majd bennünket. A kooperatív móka mellett a véletlenül generált fegyverek sokasága is imponáló lehet, ugyanis a fejlesztők elmondása szerint 500 000 végleges - és némileg biztosan eltérő - fegyver áll majd a rendelkezésünkre. Ez természetesen azt jelenti, hogy egy generáló program fogja segíteni a változatosság létrejöttét, s az is bizonyos, hogy a járművek sokaságát - melyek egyébként festhetőek lesznek - és a missziók sokszínűségét is ez a fajta megoldás fogja segíteni.
Maga a karakter szerepjátékokból kivett elemek összeségéből áll majd, így történhet majd meg, hogy szintet léphetünk idővel, de ezen kívül megannyi képesség birtokába juthatunk - vagy fejleszthetjük azokat időről-időre.
Végezetül egy szomorú hír, mely nagyon úgy tűnik, hogy komoly valóságalappal rendelkezik: a játék futtatásához igencsak komoly processzor, memória és videókártya szükségeltetik majd. A merevlemez szintúgy könnyen megterhelődik majd telepítés után, ám érthető módon a játék futtatása során mindez valószínűleg teljes mértékben kifizetődik majd. Addig is bízzunk a srácok bölcsességében és a PC-s platform erejében...
Előszőr is a környezetről folytatnék egy gyors jellemzést - annyira talán mégsem lesz sebes -, hogy tisztán lássuk, hova is keveredünk majd idővel. A messzi sivatag kellős közepén kell veszélyesebbnél-veszélyesebb missziókat teljesítenünk, s ezen kívűl gondoskodnunk kell majd a megfelelő fegyver, lőszer és jármű meglétéről is. A förtelmes időjárási viszonyokon kívül az idegen lények folyamatos támadása is felborzolja majd a mindennapjainkat. A játékmenet során számtalan lakossal, telepessel futhatunk majd össze, s bizonyára jelentős részük hasznos tanáccsal is elláthat majd bennünket. A kooperatív móka mellett a véletlenül generált fegyverek sokasága is imponáló lehet, ugyanis a fejlesztők elmondása szerint 500 000 végleges - és némileg biztosan eltérő - fegyver áll majd a rendelkezésünkre. Ez természetesen azt jelenti, hogy egy generáló program fogja segíteni a változatosság létrejöttét, s az is bizonyos, hogy a járművek sokaságát - melyek egyébként festhetőek lesznek - és a missziók sokszínűségét is ez a fajta megoldás fogja segíteni.
Maga a karakter szerepjátékokból kivett elemek összeségéből áll majd, így történhet majd meg, hogy szintet léphetünk idővel, de ezen kívül megannyi képesség birtokába juthatunk - vagy fejleszthetjük azokat időről-időre.
Végezetül egy szomorú hír, mely nagyon úgy tűnik, hogy komoly valóságalappal rendelkezik: a játék futtatásához igencsak komoly processzor, memória és videókártya szükségeltetik majd. A merevlemez szintúgy könnyen megterhelődik majd telepítés után, ám érthető módon a játék futtatása során mindez valószínűleg teljes mértékben kifizetődik majd. Addig is bízzunk a srácok bölcsességében és a PC-s platform erejében...