Pár napja adtunk hírt róla, hogy a Battlefield 3 Premium hatalmas siker, és hogy az EA minden bizonnyal a jövőben megjelenő játékainál is alkalmazni fogja az előfizetéses modellt.

Nem kellett sok hozzá, hogy az Activision is bejelentést tegyen: a kiadó tavaly, Modern Warfare 3-mal indult Call of Duty Elite szolgáltatása 12 millió regisztrált játékossal büszkélkedhet. A rendszer afféle közösségi háló, melynek egy része ingyenes, vannak azonban funkciók, amikért fizetni kell.

És itt jön a trükk: a 12 milliós tömegből csupán 2,3 millióan hajlandók pénzt áldozni az extrákra, ami már koránt sincs olyan távol a Battlefield 3 Premum 1,3 millió játékosától, sőt, utóbbinak alig pár hét kellett hozzá, hogy elérje ezt az impozáns számot.

Az Activison persze még mindig optimista, noha nem árt változtatni a stratégián: a BF Premium sokkal jobb üzletnek számít, így ha az Acti fel akar zárkózni e téren is, nem árt ellesnie ezt-azt a kanadaiaktól.

A képek és az adatlap a Modern Warfare 3-ból valók.