Annak ellenére, hogy a játékosok nagy része látványosan utálja a Call of Duty-sorozatot, az Activision legnépszerűbb licence köszöni szépen, jól van: évről évre nagyobb és nagyobb bevételeket zsebel be, a játékokhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatás pedig szintén szárnyal. Egy friss adat szerint a Call of Duty Elite-nek 10 millió aktív felhasználója van, amiből kétmillió tag kifizette az éves 50 dolláros díjat. A CoD tehát minden fronton sikeres, legyen az a lemezes játék, az ahhoz kiadott DLC-k vagy a közösségi hálózat. Ez a dominancia persze minden bizonnyal zavarja a rivális EA-t, amelynek egyik legnagyobb FPS-e, a Battlefield 3 nem volt képes megdönteni a Call of Duty egyeduralmát -- de talán majd idén sikerül közelebb férkőzni a csúcshoz.

A taktika az, hogy az Activision módszerét alkalmazva rendszeresen kisebb, sehol máshol el nem érhető tartalmakkal, fegyverekkel, felszerelésekkel és egyebekkel (fekete dögcédula, fegyverfestések, álcák, stb.) árasztják el a játékot a Battlelog fizetős reinkarnációján, a Battlefield Premiumon keresztül. Az iparhoz közelálló, állítólag megbízható forrás szerint az új szolgáltatást az E3-on, június 4-én fogja bejelenteni az EA.

Az informátor továbbá azt is elárulta, hogy a játék második kiegészítője, a Close Quarters június 12-én fog megjelenni, amit még abban a hónapban egy tippek-trükkök anyag követ, aminek segítségével eredményesebbek lehetünk a harctéren, augusztusban valamilyen bónusztartalom is jön, s végül márciusban egy negyedik DLC is lesz. Mindez várhatóan már a Battlefield Premiumonon lesz elérhető.

Egyelőre sem az kiadó, sem pedig a fejlesztők nem kommentálták ezt a pletykát, érdemes azonban megjegyezni, hogy az Electronic Arts korábban több ízben is dicsérte a Call of Duty Elite-et, sőt idén februárban egy, még be nem jelentett digitális tartalomszolgáltatásról is említést tett Peter Moore.