Call of Duty: World at War multiperkek és gépigény Vissza a gyökerekhez -- ezzel most nem arra célzunk, hogy pár, szellemileg alulmaradt rajongó (értsd gyökér) igényeit próbálják meg kielégíteni a fejlesztőstúdiónál, hanem arra, hogy a Call of Duty ki tudja már megszámolni hányadik része az előző, milliós eladásokat produkáló modern front helyett ismételten a második világháború véres poklába vezeti majd el a lövöldözni vágyókat. Aggodalomra semmi ok: a virtuális nácik kifogyhatatlanok, ráadásul, az új CoD-részben képesek lesznek szanaszét szakadni a lövedékeink és robbanásaink hatására, hála az előző rész továbbfejlesztett grafikus motorjának.

Miközben az eredeti brigád gőzerővel dolgozik a folytatáson, addig a "kistestvér" Treyarch, akiknek nem csalás, nem ámítás, sok alsó kategóriás "úristen, ne!" mellett a Die by the Sword című klasszikus-kultikus szoftvert is köszönhetjük, bőszen hegesztgeti a World at Wart, és vadul bizonygatja a világnak, ez most más lesz, mint az eddigiek: most több idejük volt, jóval több csonkolást építhettek be, és amúgy is -- "fiúk, ez a második világháború, ilyet még tuti nem láttatok!". Miután a stílus üvöltött (már az első felvonásnál) is a kooperatív többjátékos opcióért, itt végre megkapjuk a magunkét, e mellé pedig természetesen a negyedik rész összes újítása visszatér -- például a perkek, amelyek miatt a rajongók egy zöme stílszerűen nem is az ereit fel-, hanem a karját vagdosta már le, annyira izgult, hogy vajon mi lesz velük.

Call of Duty: World at War multiperkek és gépigény Nézzük hát! A Perkek első csoportjában megtalálható lesz a Special Granades, a Satchel Charge, az M9A1 Bazooka, a Bomb Squad, a Bouncing Betty, a Bandoiler, a Primary Granades, és az M2 Flamethrower, amellyel garantáltan felmelegíthetjük az esetlegesen lanyhuló többjátékos összecsapások hangulatát. A második csoportban lesz Stopping Power, Fireworks, Flak Jacket, Gas Mask, Juggernaut, Camouflage, Sleight of Hand, Shades, Double Tap és Overkill, míg a harmadik Deep Impact (nem keverendő a Deep Throat című pornófilmekkel), Extreme Conditioning, Steady Aim, Toss Back, Second Chance, Martyrdom, Fireproof, Dead Slience, Iron Lungs, és Resonnaissance jóságokkal kedveskedik. Járműves perkek is lesznek, csak a biztonság kedvéért, olyanok, mint a Water Cooler, a Greased Bearings, az Ordinance Training, a Leadfoot, és a Coaxial Machine Gun.

Említettük már, hogy majd csonkolni és belezni is lehet? Igen? Akkor bizony már csak a gépigény van hátra, amely a Crysis tükrében igen csak barátságosnak hat: mindösszesen egy AMD 64 3200+ vagy Intel Pentium 4 3 GHz-es processzorra, 512 (XP) vagy 1 GB (Vista) RAM-ra, 8 gigabyte-nyi szabad helyre, és egy 256 MB-os Ati 1600XT-re, vagy Nvidia 6600GT-re lesz hozzá szükség. Vagy természetesen egy konzolra, hiszen a játék PC mellett, ki tudja miért, de tiszteletét teszi Xbox 360, Wii, valamint PlayStation 3 masinákon is, hogy aztán több tízmilliós eladást produkáljon. Addig pedig maradjunk a jelmondatnál: véresen belezni jó!