• A sztori alapú War Mode-ban fontos lesz a csapatmunka
  • Merthogy nem szuperkatonákat, hanem átlag bakákat alakítunk
  • A jövőben jöhetnek pályák, amik nem Európa csatáit dolgozzák fel

A Call of Duty: WWII egyik legnagyobb újdonsága a War Mode lesz, amiben sztori központú feladatokat kell majd megoldanunk. A játékot fejlesztő Sledgehammer Games egyik embere, Michael Condrey a Glixelnek adott interjújában elmondta, hogy ebben a multiplayer mókában bizony csak csapatmunkával érhetünk el eredményeket.

Elmondása szerint a Modern-sorozatban az első számú katona, majd az Advanced Warfare-ben Sledgehammer megalkotta a jövőbeli első számú katonát, így lettünk végül mi a Call of Duty-ban szuperkatonák. A többjátékos módban éppen ezért csak az egyén számított, mindenki magányos farkast alakított, mindenki csak a saját teljesítményével, pontjával törődött, még az olyan játékmódokban is, ahol elvileg csapatban kellett volna játszani.

„A WWII ennek teljes ellentétje” – mondja Condrey. „Az átlag férfi vagy nő kerül olyan szituációba, ami tényleg megköveteli a csapatmunkát, úgyhogy az osztagodnak együtt kell dolgoznia. Az volt az alapelképzelés a lineáris háborús móddal kapcsolatban, hogy ez erősíti az igazi csapatmunkát és stratégiát.”

Majd meglátjuk, mert azért ehhez a játékosoknak is úgy kell hozzáállnia. Tapasztalataim szerint mit sem ér a fejlesztői elképzelés, ha a csapatban van egy-két egyénieskedő, aki állandóan elcselleng, és az sem érdekli, hogy ezalatt 100-szor kinyírják, rontva a csapat esélyeit.

Viszont, Condrey ugyanebben az interjúban megemlítette, hogy a jövőben jöhetnek olyan térképek, amik nem az európai hadszíntéren fognak játszódni, hanem más tájakra is ellátogathatunk, így nem kizárt a jövőben néhány afrikai vagy ázsiai pálya – persze egyelőre csak a multiplayerről van szó, de hát ki tudja, mit hoz a DLC-vel teli jövő.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!