A bevezetés picit ködösnek tűnhet, de higgyétek el, hogy megvolt rá az okom. Először is bizonyított tény, hogy minden idők egyik - ha nem a legütősebb - játéka a C&C-széria, jóformán az összes stratégiai része kiváló lett. Stratégiai részt említettem, hiszen 2002 tavaszán kaptunk egy elég balul sült progit is, egészen pontosan a Command & Conquer: Renegade című FPS-t. Ne szépítsük a dolgot, bizony elég nagy bukás lett, a kultusz szerelmesei örömet lelhettek benne, de egymaga nem tudta elkápráztatni az átlagembert. Nos, az Electronic Arts Los Angeles - továbbiakban EALA - volt szíves február 23-án egy nagyszabású értekezletet tartani, melyben megvitatták hogy szükséges egy Crysis motoron alapuló C&C játék elkészítése. Mivel a motort már licenszelte az EALA, így semmi akadálya a projekt létrejöttének, tehát biztosra vehetjük, hogy a fejlesztés el fog kezdődni. Egyelőre egy kérdés motoszkál a fejekben, s ez vélhetőleg nyomot hagy a fejlesztők további megnyilvánulásán: tulajdonképpen egy Renegade folytatást, vagy egy teljesen új FPS-t várjon a nagyérdemű?