A friss hír, hogy márciusra a CoH kap egy szép, csillogó DX10 foltot. Ha ez megvalósul, ez a cím lesz az első kereskedelmi forgalomban kapható játék, amely az új DirectX képességeit és előnyeit használja ki és élvezi (a többi beígért csoda, beleértve a Games For Windows vonal jóságait is, későbbre várható).
	
	
	Company of Heroes: DX10-en is!
Mindenféle banalitásokat lehetne írni a Company of Heroes kapcsán; nem akarok belesétálni a csapdába, de tény, hogy a Relic ismét belecsapott a lecsóba. Természetes, hogy fejlesztő és kiadó „addig üsd a vasat, míg meleg” alapon nem hagyja kihűlni a projektet.
Támogass minket!
	A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
                
            Company of Heroes  megjelenés:
            
            2006. szeptember 29.			
            			
                
				Company of Heroes gépigény:
                				CPU: 2000 MHz, 
				RAM: 512 MB,
				VGA: 64 MB,
				HDD: 6,5 GB
                                
			
            			
			
			
		
					
				
										


Ha nem hiszed nézd meg
Amugy a játéknak tényleg bitang grafja van..kiváncsi vagyok a DX10es verzióra.