A grafika mellett az első játék egyértelmű sztárja a nanoruha volt amivel extra erőre, sebességre és pontosságra tehettünk szert, sőt ha úgy adódott, egy rövid időre láthatatlanná is válhattunk, egyszóval az volt a tökéletes harci felszerelés, ám a cuccot kifejlesztő Crynet Systems emberei nem voltak teljes mértékben megelégedve. Szerintük akármennyire is tökéles az öltözék, végső soron minden a használóján múlik, így a 2.0-ás verzióba olyan fejlesztéseket építettek, amik kiküszöbölik az emberi hiba minden lehetőségét.

Crysis 2 HáttérképekCrysis 2 HáttérképekCrysis 2 Háttérképek

Az új rendszerek kiirtják a katonákból a félelemérzetet és szinten tarják a vér kémiai összetevőit, hogy minden esetben 110 százalékosan teljesítsenek a harcmezőn, a hat csatornán, 15 TB/s-os csúcssebességgel érkező adatok pedig besegítenek a harci helyzetek feldolgozásába. Azonban a rendszereknek energia is kell, de szerencsére a Crynet Systems erre is gondolt. A ruha a sztenderd hidrogén üzemanyagcella mellett ugyanis számos más energiaforrást is használni tud, a napenergiától kezdve a kinetikus, azaz mozgási energiáig mindet, így még véletlenül sem fog előfordulni, hogy harc közben lemerül az akkumulátor.

A N2 külső váza egyébként nagyban hasonlít a N1-re, de azért változtattak is jócskán. A külső vázat például extra erős fémekkel egészítették ki, a méhsejt-szerkezetes páncél 32 százalékkal ellenállóbb a támadásokkal szemben, az új maszk semlegesíteni tud bármilyen vegyi anyagot az űrtechnológiás szűrőrendszerének köszönhetően, továbbá a ruha teljes mértékben ellenáll az EMI (elektromágnesen impulzus) támadásoknak, valamint továbbra is megtalálhatók benne a különböző gyorsítófunkciók, tehát elmondhatjuk: sikerült továbbfejleszteni a tökéletest — most már csak az kell, hogy maga játék is ilyen kidolgozott legyen, mint a ruha leírása.





U.i.: Megnyílt a játék hivatalos oldala, ahol megtalálható a nanoruha brosúrája és pár háttérkép is.