A videóban először a hősünkön feszülő különleges nanoöltözet képességeiről láthatunk-hallhatunk összefoglalót. Ennek a gúnyának öt funkciója van, melyet egyszerűen egy gyorsmenü előhívása után választhatunk ki, hogy éppen melyik aktív, a ruha színének megváltozása is jelzi, melyet a kezünkön láthatunk is:

  • Strength (erő): Brutális (amint az anyagban látható, fákat is kidöntő) erejű ütéseket, és szupermagas ugrásokat tesz lehetővé.
  • Speed (gyorsaság): A név mindent elárul, villámgyorsan fogunk tudni haladni.
  • Armor (páncél): Két funkciója van. Egyrészt alapvédelmet nyújt a sérülések ellen, csökkentve azok sebzési értékét, másrészt regenerálja életerőnket, mint a Halo hasonló öltözete. A játékban nem lesznek kötszeres ládikók, így ez az egyetlen lehetőségünk arra, hogy túléljük az akciókat. Ez az alapértelmezett funkció, a játék indulásakor ez az aktív mód.
  • Cloak (álca): A ruha felveszi a környezet színét, így nehezebben fognak felfedezni. Nem biztosít teljes láthatatlanságot, de jó esélyünk van arra, hogy gyorsan elrejtőzzünk ellenségeink elől.

Ezek a módok energiát fogyasztanak, mely, mint RPG-kben a mana, nyugalmi állapotban újratöltődik, így tehát némi odafigyelést és taktikát igényel a ruha használata.

A második rész a fegyverkezelést mutatja be. A nanoöltözékhez hasonló módon itt is a már ismert gyorsmenüből választhatjuk ki a megfelelő eszközt, majd ez valós időben – tehát a játék szüneteltetése nélkül – alakíthatjuk át kedvünkre. Amint a demonstrációban látható, a gépfegyveren például az 1-es gomb nyomogatásával helyezhetünk fel a csőre kiegészítőket (hangtompító, lángrejtő), az 5-össel különféle lőszerfajtákat, illetve a 4-es gombbal olyan okosságokat, mint a különféle teleszkópok vagy célzóberendezések.

Végül az akciók következnek. Ha a teleszkóppal felfedezed az ellenséget, azok rögtön felkerülnek a radarra, így aztán érdemes lesz „beszkennelni” a terepet, mielőtt bármi meggondolatlanságot elkövetnél. Persze az első rosszfiú legyakása rögtön riadót eredményez, így jöhet a haddelhadd. Az anyagban láthatjuk a korábbi videókban már bemutatott tetőrombolást, illetve az interakciókat, hiszen minden tárgyat felvehetünk, eldobhatunk, a hordókat pajzsként tarthatjuk magunk elé, sőt embereket is felemelhetünk (bár sikerült beleszaladni egy bugba, a kézben tartott koma láthatatlanná vált...). A fizika valóban döbbenetes, és az egész látványvilág félelmetes (a bemutató 1280x720-ban futott)

Bővebben a játékról, ahogy megígértük, a következő Guruban, exkluzíve...