• Januárban leálltak a szerverek
  • Méghozzá egy elég durva hiba miatt
  • Most ismét életre keltek

A Dark Souls szerverei januárban leálltak, mivel a FromSoftware egy biztonsági problémát fedezett fel, amit ki kellett vizsgálni. Ugorjunk most hét hónapot előre, és sokan örömmel láthatják, hogy a szerverek végre újra online állapotba kerültek - legalábbis a Dark Souls 3 szerverei.

A fent említett biztonsági probléma egy távoli kódfuttatás (RCE) volt, amely lehetővé teszi, hogy valaki átvegye az irányítást a számítógéped felett. Ez az exploit annyira elterjedt a FromSoft játékai között, hogy még a Sekiróban is megtalálták, bár ott nem lehet csak úgy előcsalogatni. Az Elden Ring esetében javították, ami azt jelenti, hogy az online funkciók nem maradtak el a megjelenéskor, de a FromSoftware a játékosok adatainak védelme érdekében leállította a szervereket a Dark Soulsban, ahol a hibát eredetileg felfedezték.