A Diablo III nemrég komoly átalakításon esett át. Megjelentek a Paragon szintek, illetve könnyebbé vált az Inferno mód. Utóbbi viszont a Blizzard technikai tervezője, Wyatt Cheng szerint még mindig túl nehéz, így nemsokára újabb könnyítésre számíthatnak a játékosok.

Cheng úgy érvelt, hogy Infernón játszva egyes védekező skilleket a játékosok szükségesnek tartanak, ezzel más képességeket halálra ítélve -- jó példa erre az Energy Armor, amit a 60-as szintű varázslók 83%-a használ.

A Blizzard szerint a legjobb megoldás erre az, hogy csökkentik ezen képességek hatékonyságát, ám ezzel együtt a szörnyek ütőképességét is redukálni kell -- magyarán nem sebeznek majd akkorát a mobok, mint megszokhattuk.

Hogy ez jó-e, vagy csak szükséges rossz, minden bizonnyal a jövőben megjelenő, 1.0.5-ös javítás premierje után derül ki.



]{iegészítés: Az IGN tegnapi exkluzív anyagából azt is megtudtuk, hogy a fentieken túl az említett patchben két fontos, új játékelem is bemutatkozik. Az egyik a Monster Power, amellyel ki-ki beállíthatja a szörnyek erejét bármely szinten (tehát akár Normalon is), elérve így a saját játékstílusa és éppen terelgetett-tápolgatott  karaktere számára legmegfelelőbb nehézségi fokot. Persze minél magasabb az érték, annál jobb cuccokat és több XP-t kapunk, tehát jól meg kell fontolni a lépést.

A másik az Inferno Machine, ami kifejezetten azok számára készült, akik már kimaxolták a karakterüket és még több kihívásra vágynak, ez tehát afféle "end game content", amíg megérkezik a PvP (ami egyébként már tutira nem ebben az évben lesz, ahogy az kiderül az idézett beszámolóból). A lényege, hogy a 60-as szintű hősöknek össze kell gyűjteniük pár cuccot, ebből megépíteni egy gépezetet, amelyet beindítva újabb, rettentő erős bossok szabadulnak a világra -- a cél, hogy felkutassuk és megöljük őket. Ha ez sikerül, a jutalmunk egy legendás gyűrű lesz, amelyhez csak így juthatunk majd hozzá. (]{redenc)