Disciples III: késés, képek, infókEssünk túl a rossz híren: a játékot a fejlesztő 2009. első negyedévére tolta át, indoklás nélkül, bár gondolom, legfeljebb annyit fűztek volna hozzá, hogy még kell némi idő a tökéletesítéshez, akkor meg mindegy is.

Hogy azért egy ehhez kapcsolódó jó hírt is mondjak: az Akella közölte, hogy befejezték a kampány sztoriját, készen áll mind a 19 küldetés: 6-6 mindhárom faj részére, s a finálé. Elmondásuk szerint kész a játékban szereplő 150 faj textúrázása és animációja, az illetékes szakik elkészültek az Elven Alliance és a Legions of the Damned városának sémáival (csak kisebb javítások vannak hátra), s épp az Empire városát építik teljes erőbedobással.

Disciples III: késés, képek, infókKis összefoglaló gyanánt álljon itt, amit eddig is tudtunk nagyjából. A játék, megtartva az előző két rész valóban remek kinézetét, teljes 3D-be fordul át, a saját készítésű és blikkfangos nevű Virtual Dream motornak köszönhetően. Ez azt is jelenti, hogy hősünkön megjelennek a ráaggatott páncélok, fegyverek és kegytárgyak, a maguk pompájában. Marad a három, fent említett játszható faj, a játékmeneten pedig annyit változtattak, hogy mind az egy-, mind a többszemélyes móka sokkal folyamatosabb, pergőbb legyen, a szólómódban ne legyenek üresjáratok, „leülések”. Lesz egy új fejlesztési rendszer, melyben vezetőinket ruházhatjuk fel különféle tulajdonságokkal, ez az RPG-rendszer érinti a készletet, és új statokat, képességeket hoz magával.

Nos, a magam részéről kíváncsian várom; az eddig kiadott képek (köztük az újabbak is, melyeket megtaláltok galériánkban), no és a tavalyi E3-as videó is elég jó benyomást keltenek. Apropó, E3: a legfrissebb hír szerint az Akella a Postal III mellé az idei Los Angeles-i expóra elviszi a Heavy Duty, a Moscow Racer, a Numen, a PT Boats: Knigths of the Sea és a Showdown: Scorpion társaságában ezt a címet is, így tehát ha előbb nem, július 14. magasságában számíthatunk újabb finomságokra a minden bizonnyal sokak által várt TBS-sel kapcsolatban.