A Dragon's Dogma az év egyik nagy meglepetése lett, melynek PC-s változatára azóta is szomjazunk. Mindenesetre a konzolosok örülhetnek, mert a Capcomnál már gőzerővel készül a Dragon's Dogma 2, a Famitsunak adott interjújában pedig Icuno Hideaki, a sorozat fejlesztésének vezetője már konkrétumokat is említett.

Icuno szerint az első részt meglehetősen megnyirbálták, hisz egy új IP-ben sosem bíznak a kiadók annyira, hogy végtelen erőforrásokat sorakoztassanak fel mögé. Állítja, hogy az ötleteik 60-80 százaléka kukába került, ezek többsége viszont a Dragon's Dogma sikere miatt előmelegített helyet kap a folytatásban. Egyike ezeknek a saját magunk által készíthető küldetések elképzelése, mely leírva nagyon jól hangzik, de hogy miként működhet, az költői kérdésnek sem utolsó.

Noha a Dragon's Dogma nem kis játék, Icuno terveiben egy, a végleges játéknál harmadával nagyobb világ szerepel, melynek eddig nem látott területei szintén bemutatkozhatnak a második részben. Megjelenés persze nincs, még az is lehet, hogy nextgen projektről van szó.