Guillermo Del Toro egy őrült, ezt minden filmrajongó tudja -- és épp ezért szeretik a pocakos, szakállas rendezőt. Bár az Őrület hegyei filmfeldolgozása nem jött össze neki, ahelyett, hogy csüggedne, inkább a játékok világában akar maradandót alkotni Lovecraft hagyományai alapján. Ennek megtestesülése lesz az Insane című horrorjáték, amit bár jó ideje bejelentettek, még évek választanak el minket a premiertől.

Durvának ígérkezik az Insane

"Olyan dolgokat próbálunk, amik még a filmekben sem igazán működnek. Egy játékban nem egy forgatókönyvvel kell dolgoznunk, hanem vagy hússzal, mert meg akarod adni a játékosnak a szabad akarat illúzióját. Ha a karakter megöl valakit vagy lerombol egy épületet, akkor máshogy történnek a dolgok, mintha nem. Állandóan készen kell állnod." -- nyilatkozta Del Toro a Wirednek.

A rendező annyira elszánt, hogy új filmje, a Pacific Rim munkálatai sem tántorítják el az Insane-től.

"A Pacific Rim előkészületeinek végéig lejárkálunk a fejlesztőkhöz, és minden héten tartunk egy megbeszélést, ami alatt ötleteket cserélünk a játékmenetről, a dizájnról, a modellekről. Kis lépésekben haladunk. Szerintem nagyon szórakoztató, ijesztő játék lesz. Ez az első utam a játékok világába, és nagyon sokat tanulok belőle."