Anno kisebb botrány lett abból, hogy a Watch Dogs sokkal szebb volt az E3 2012 idején bemutatott trailerben, mint amilyen a kész játék lett. Aztán a dolog megismétlődött több ízben is, valahogy egyik program sem érte el azt a minőséget, amit a show-k alatt nagy dérrel-dúrral reklámoztak.

Valaki bájosan gonosz módon összerakott egy negyedórás videót, ami pont ennek a jelenségnek állít emléket. Persze néhány helyen a változtatás érthető (pl. máshogy zajlanak a scriptelt események, más a szereplő hangja), illetve az sem meglepő, ha egy tömegbaleset vagy egy tűzharc nem játszódik le ugyanúgy, de a grafikai különbségek így is szembetűnőek nem egy esetben. CrowbCat videójában az említett Watch Dogs, a The Division, a Rainbow Six: Siege, a Far Cry 4 és a Far Cry 3 kerül összehasonlításra reklámozott és eladott formában.

Bár a Ubisoft anno letette a nagyesküt, hogy tanultak a Watch Dogs-botrányból, talán ez a videó emlékezteti őket, mi sülhet ki egy túlságosan szép reklámból.