Bármennyire is fanyalognak sokan az EA új digitális terjesztőrendszere, az Origin miatt, a szolgáltatás szép bevételt hozott: a 9,3 millió felhasználó közel 100 millió dollár értékben vásárolt termékeket ezen keresztül. A húzócímek most is bizonyítottak: a Battlefield 3 és a FIFA 12 10-10 millió, míg az elsősorban az óceán túlpartján népszerű Madden NFL 12 ötmillió példányban kelt el (ebben természetesen benne vannak a digitális és dobozos verziók is). Ezzel egyébként a kiadó piacvezető a nyugati régióban: Európában 20, Észak-Amerikában 17 százalékos a piaci részesedése. Ráadásul az augusztusban 650 millióért felvásárolt PopCap is szárnyal az új gazda égisze alatt: a casual-játékokra specializálódott cég (illetve immár divízió) eladásai éves viszonylatban 30 százalékkal nőttek.

A Star Wars: The Old Republic MMORPG szintén jól indult: a decemberi debütálás óta 2 millió darabot adtak el belőle, az aktív előfizetők száma meghaladja az 1,7 milliót. Elemzők korábban egymilliós bázist jósoltak, most úgy saccolják, 1,3 - 1,5 millió (Doug Creutz), illetve 900 ezer – 1,2 millió (Michael Pachter) körülire fog beállni ez a szám, amibe beleértendők az első havi ingyenes próbajátékot élvezők is (kb. 200-400 ezer fő).

Mindez számokban azt jelenti, hogy a 2010-es hasonló időszakhoz viszonyítva a veszteségek 322 millió dollárról 205 millióra csökkentek, a nettó eladások pedig 1,053 milliárdról 1,061 milliárdra nőttek, ami mindenképp biztató a jövőre nézve.