A Spec Ops: The Line szóló módjával tűnt ki a több tucatnyi militarista lövölde közül. Egy erős, komoly történetet kanyarítottak a fejlesztők, ám a multiplayer mód visszahúzta a játékot -- legalábbis a csapat vezető tervezője így vélekedik.

A Polygon stábjának adott interjújában Cory Davis egy rákos daganatnak, a Call of Duty külső nézetes béna klónjának nevezte a Darkside Studios által fejlesztett multiplayer komponenst, aminek szerinte semmi keresnivalója nincs a lemezen; mellőzi a történet alappilléreit, teljesen más stílust képvisel, összességében pedig egy hatalmas kudarc, ami ráadásul még pénzkidobás is volt, hiszen senki sem játszik ezzel.

Davis kitért a kiadóra is, amely nagyon szigorúan ragaszkodott a multiplayer módhoz, ugyanis úgy gondolták, hogy ez segíti majd a játék eladásait, Davis azonban úgy látja, hogy ez csak ront azon az élményen, amibe a szívét-lelkét beleadta a csapat. Ennek ellenére azonban kalapot emelt a 2K előtt, hiszen kevés kiadó lett volna elég bátor ahhoz, hogy felkaroljon egy ilyen rizikós IP-t.