• Nehéz lenne méltó remake-et összehozni
  • Erről maga Tojama Keiicsiró beszélt
  • Szerinte az alapoktól kéne újragondolni a játékmenetet

Tojama Keiicsiró, a Silent Hill-sorozat megalkotója, mióta tavaly távozott a Sony Japan Studio-tól, meglehetősen elfoglalt. Azóta a Siren játéksorozatból ismert arcokkal megalapította a Bokeh Game Studio-t, és az új horrorjátékukat, a Slitterhead-et pont a múlt héten a The Game Awards 2021-en mutatták be. Tojama nemrég a Video Games Chronicle-nek adott interjúban nyilatkozott, ahol egy Silent Hill remake esélyeiről faggatták. Megkérdezték tőle, hogy érdekelné-e a Konamival közös projektként a Silent Hill játékok remake-je, hasonlóan a Capcom legutóbbi Resident Evil felújításaihoz. Tojama azonban azt válaszolta, hogy a Silent Hill videójátékok remake-je a vártnál nagyobb kihívás lenne mindenki számára, ezért ő biztosan nem vállalná. Elmondta, hogy szerinte azért lenne nehezebb ezeket a játékokat a mai kor igényeihez igazítani, mert a játékmenet koncepciója régebbi, mint a RE esetében. Elmondta, hogy a Silent Hill nem egy akciójáték, ahol a grafikát és az akciót a mai színvonalra lehetne húzni, mint a Capcomnál. Ha a Silent Hill-játékok remake-jéről van szó, úgy gondolja, hogy "újra kellene gondolni az egész koncepciót, hogy érdekessé tegyük a mai játékosok számára". Egyes találgatások szerint a PS5 exkluzív Abandoned valamilyen módon kapcsolódhatott volna a franchise-hoz, de ezt a fejlesztő Blue Box Game Studios azóta is tagadja.