Szép hasznot hozott a konyhára a kiadó és a fejlesztőcsapat számára a Dragon Age: Origins első letölthető tartalma. A G4TV írásában azt olvashatjuk, hogy az EA pénzügyi igazgatója, Eric Brown büszkén jelentette be egy konferencián, hogy a DLC egy hét után már most egymilliós hasznot hozott az Electronic Arts számára -- amely nagyon is jól jött a cégnek, hiszen nemrég kellett 1500 embertől megválniuk pénzügyi problémák miatt. "Már eleve úgy képzeltük el, hogy a Dragon Age-hez fizetős tartalmat adunk a játék piacra kerülésekor, amely a termék 12 hónapos élettartama alatt is szépen generálja majd a pénzt. Már átléptük az egymilliós bevételt is."

A múlt héten egy BioWare alkalmazottnak kellett megvédenie az EA-t a játékos tömegek felhördülése ellen, ugyanis sokak szerint ráerőszakolták az emberekre a DLC modellt. A szokásos pénzért letöltethető Xbox 360-as témákat és háttereket leszámítva a Warden's Keep DLC az egyedüli, amelyet nem építettek még bele a játékba, így nyilván ez hozta a legtöbb bevételt. A DLC-ben egy új küldetést kapunk, új fegyvereket és új páncélzatot, ám amiért igazán kiverte a biztosítékot a játék, az a külön láda. Hogy miért? Nos, a játékosok egy része elég nagy problémának érzi, hogy játékbeli tárgyaikat nem tudják hol tárolni, ezért szerintük ezzel a megoldással egész egyszerűen lehúzza az EA a játékosokat.

Dragon Age rajongók, nektek mi a véleményetek erről? Lehúzás a DLC, vagy jogos bevételi forrás?