A játékosok idáig mindig úgy ültek a gép előtt, hogy tudták: csak úgy főszereplői a történetnek, mint ahogyan végigizgulnak egy filmet is. Az ember tisztában van vele, hogy nem valóság amit lát, ráadásul még törekvések sem történtek a határok áttörésére. Az Experience 112 azonban más, itt a feladatunk megmenteni egy ultramodern hajóban ragadt hölgyeményt, a szó szoros értelmében: mi látjuk őt, ő minket nem. Mi hozzáférünk mindenhez, amit egy ilyen gép nyújthat, azonban kommunikálni nem tudunk a főhőssel - ahogy közvetlenül irányítani sem. A leányzó ránk van utalva - ha elszúrjuk, nem a saját virtuális életünk a tét, hanem az övé. Felkészültél a feladatra? A kicsit visszamaradott grafika egy dologban profi: képes megteremteni az atmoszférát, amely, méltó módon a játékhoz, meglehetősen különleges. A demóban a program elejét izgulhatjuk végig, és kideríthetjük, sikerült-e az eredeti célkitűzés: morális kényszer alatt szerepel a játékos, vagy a dolog megmaradt egy izgalmas marketingfogás szintjén?