A Team Bondi összeomlott, Brendan McNamarát a sátánnal azonosítják a cég dolgozói, az L.A. Noire azonban még ezt is megérte, mert tényleg kiemelkedő játék lett. Kész szerencse, hogy a kiadásért felelős Rockstar Games nem felejtette el, honnan jött, és PC-re is bejelentette a játékot, igaz, fél év késéssel. Hogy miért? Nos, a DLC-k miatt.

L.A. Noire JátékképekL.A. Noire JátékképekL.A. Noire Játékképek

"Nagy rajongói vagyunk a PC-s játékoknak, és szeretjük olyan gyorsan a PC-sek kezébe adni a játékainkat, amennyire csak lehetséges. Az L.A. Noire esetében nem volt elég időnk nekiállni a portolásnak, míg a konzolos verziókat be nem fejeztük és ki nem egészítettük az összes DLC-vel. Az is fontos továbbá, hogy ne csapjuk össze a PC-s munkát, és egy olyan összetett programot készítsünk, ami nem csak hogy kihasználja a platform adottságait, de még a várakozásért is kárpótol." -- mondta az IGN-nek a Rockstar producere, Jeronimo Barrera.

Mi tagadás, az igényes PC-s port nem ártana, emlékezzünk csak a GTA IV katasztrofális átiratára, ami még sok mai PC-n sem hajlandó normálisan futni. Mindenesetre várjuk az L.A. Noire-t!