Bioshock: Infinite - Elizabeth

A BioShock: Infinite többjátékos módját sokszor pletykálták már, és bár a fejlesztés menete biztosnak tűnt, az Irrational Games később cáfolta a multiplayer komponens létét. Bár eddig nem tudtuk, miért dobta a koncepciót a csapat, Ken Levine a Shack Newsnak elmondta, hogy sem erőforrás, sem idő nem volt az igényes kidolgozásra.

A csapat és a játék fődizájnere szerint a munka jól alakult, de eljutottak arra a pontra, hogy vagy beleerőszakolják a programba a nekik sem tetsző multiplayert, vagy kidobják a kukába az egészet. Bár Ken szerint a srácok kiemelkedő dolgokat alkottak, ezek csiszolására már nem jutottak erőforrások, és valószínű, hogy újabb késés lett volna a belőle, ha erőltetik a dolgot.

Hogy pontosan milyen volt a BioShock: Infinite többjátékos módja, sosem derül ki, ugyanis Ken szerint a benne található ötleteket később még felhasználhatják más projektekben. Ugyanakkor mi nem hisszük, hogy ennek a játéknak jól állt volna a multiplayer, hisz a BioShock sorozatot mindig is a remek szólóélmény és a kiváló történetvezetés miatt szerettük igazán.