...hisz manapság először az erre dedikált csapat, immár nyugodt körülmények között, kijavítja a hibákat, leteszteli és beépíti a kihagyott cuccokat, és egy foltpakkba csomagolva útjára indítja. A team többi része pedig nekiáll a folytatás tervezésének, hogy ha az eladási mutatók úgy alakulnak, ők készen álljanak.

Nincs ez másként a Supreme Commander esetében sem. Az említett „hímzőegylet” munkáját már megtaláljátok a letöltések között, a tervezésről pedig a főilletékes Chris Taylor beszélt egy külhoni online magazinnak adott interjúban. Először általánosságokról volt szó: arról, hogy azért kellett olyan sokat várni a játékra, mert nehéz volt számukra is megfelelő kiadót találni, és hogy a SupCom abszolút a „hardcore” játékosoknak készült. Utóbbival kapcsolatban kifejtette, hogy választani kellett a tömegcikk és a fajsúlyosabb termék között, és ők inkább emezt választották, mintsem a nyilván jobban profitáló megoldást.

Aztán jöttek a számunkra érdekesebb információk. Az első, hogy hamarosan elkészül a játék DirectX10-es foltja, ez már régóta ismert. A másik érdekesebb: tavasz/nyár környékén hivatalosan be fogják jelenteni a Gas Powered Games következő projektjét, melyen persze már dolgoznak. Az újságíró kolléga azon kérdésre, hogy egy kiegészítő érkezik-e, Taylor mester nevetve így válaszolt: „Persze, úgy értem, ha valamit be fogunk jelenteni, akkor az nem lehet az, hogy semmi nem érkezik. Úgyhogy egy kicsit nyomoznod kell, ha nem akarsz engem bajba sodorni.” Dodonai szavak ezek... És még egy hasonló mondat emellé: az utolsó kérdésre, miszerint az RTS és az RPG kipróbálása után bele akar-e kóstolni más műfajba is, tervezőnk ezt felelte: „Abszolút! Családos ember vagyok, egy csomó kölyökkel. És akarok egy olyan játékot készíteni, amit hazavihetek, és játszhatok vele a fiaimmal. Ez nagyon izgat, és meg is fogjuk vizsgálni ezt a dolgot - sőt, igazából  már valamit el is kezdtünk. Ezt valamikor idén fogjuk bejelenteni.” Hm. Jól hangzik, kíváncsian várjuk a konkrétumokat!