• Interaktív weboldalon tekinthetünk be Bolívia „hétköznapjaiba”
  • 50 kamerán követhetjük nyomon a drogkartell felemelkedését
  • Fáradozásainkrt cserébe játékbeli jutalmakat kapunk

Meg kell hagyni, rendkívül kreatívak a Ubisoft marketingesei, kismillió módon reklámozták már a Ghost Recon: Wildlands-t, mégis folyton megtalálják a módját, hogy újat mutassanak. Az élőszereplős trailer, dokumentumfilm, és fejlesztői naplók után most itt egy interaktív webfelület, melyen a különböző célpontokra kattintva, az ott feltüntetett feladatok elvégzéséért játékbeli jutalmakat kaphatunk - közben pedig megismerhetjük azt is, hogy a drogkartell miként vette át az ország fölött az uralmat.

Ha az ingyen cuccok felkeltették az érdeklődésedet, és akad némi szabadidőd, akkor mindenképpen érdemes ellátogatni a promóció weboldalára, mely betekintést ad a dél-amerikai ország helyzetébe és kellően megalapozza a hangulatot a bevetés előtt.

Ja, és ne feledjétek, hogy már nincs sok hátra a nyílt bétatesztig, melynek keretében egy egész álló héten át nyúzhatjátok a játék tesztelésre szánt részét, no és persze utána már nem kell sokat aludni a március 7-i megjelenésig sem.