A GTA Online gyakorlatilag játék a játékban; egy hatalmas, MMO-jellegű, internetes játszótér, mely olyan sok lehetőséget nyújt, hogy szinte elhinni is nehéz, hogy részét képezi a GTA 5-nek. Nem csoda hát, hogy az október 1-i startkor közel húszmillió játékos (!) akart egyszerre csatlakozni a szerverekhez, amik nem bírták el a terhelést, és először leálltak, majd miután működni kezdtek, egy sor fájdalmas hibával tették próbára a játékosok idegrendszerét. Ezek közül a legrosszabb az volt, hogy a néha akár több 10 órányi játékot is maga mögött tudó karakter nyom nélkül felszívódott -- de semmi vész, a múlt idő szándékos, ugyanis ma hajnalban megérkezett az 1.03-as javítás, ami orvosolja ezt a bugot!

A folt eltünteti a végtelen betöltéseket, minden küldetésnél elérhető lesz az újrajátszás funkció, megszünteti a Sanches motorok beragadását a tuninggarázsba, többé nem tűnik el a lőszer és az arzenál, és immár a Last Team Standing sem ugorhatja át a lobbit. Ezenfelül több kisebb bug is száműzésre kerül, de sajnos a garázsok még mindig nem jók -- a Rockstar tud a problémáról, dolgoznak rajta.

A GTA 5 szeptember 17-én jelent meg Xbox 360-ra és PS3-ra, hogy három nap alatt 1 milliárd amerikai dollárt termeljen. Azóta a program nyolc világrekordot állított fel, és túlszárnyalta a GTA 4 eladásait. A legtöbb kritikus szerint gyakorlatilag egyedüli esélyese az Év játéka díjözönnek. PC-s GTA 5 változat egyelőre nincs bejelentve.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!