• Jó oka van, hogy a Phantom Liberty lesz a Cyberpunk 2077 egyetlen kiegészítője
  • Erről a negyedéves beszámoló során beszélt a CD Projekt RED
  • A döntés hátterében az Unreal Engine 5 áll
  • Tehát nem számít, hogy mennyire lesz sikeres a szeptemberben érkező DLC

Hiába a rengeteg AAA cím, a szeptember 26-án érkező Phantom Liberty bizony sok játékosnál áll az élen a "leginkább várt megjelenések" listán, nem véletlenül, hiszen a Cyberpunk 2077-et mostanra szinte teljesen rendbe rakta a CD Projekt RED. Az igazi forradalmat (és ez az alapjátékot is érinti) viszont csak a grandiózusnak ígérkező kiegészítő fogja elhozni, éppen ezért tűnhet furcsának, hogy a PL lesz az egyetlen toldalék V kalandjához – pláne annak fényében, hogy Geralt sztorija is két DLC-vel teljesedett ki igazán. A lengyel csapat a nemrég tartott negyedéves beszámoló (melynek során kiderült, hogy már 260 fejlesztő dolgozik a következő The Witcher-játékon) során beszélt a döntés hátteréről, valamint arról, befolyásolja-e a őket az esetleges siker.

"Ez a döntés már megszületett." – mondta az üzletfejlesztésért felelős Michal Nowakowski. "Ahogy azt már régóta bejelentettük, nem fogunk második vagy harmadik bővítményt készíteni. Ez a játék egyetlen kiegészítője, és ennek semmi köze a számokhoz, vagy ahhoz, hogy mennyire vagyunk elégedettek az eladásokkal. Lényegében a technológia miatt választottuk ezt az utat, hiszen ez az utolsó alkalom (legalábbis a belátható jövőben), hogy a házon belüli Red Engine-nel dolgozunk, a következő projektjeinkhez már Unreal Engine-t használunk. Ez volt az egyetlen oka annak, hogy így döntöttünk." Csúnyán fogalmazva tehát az Epic Games (amivel egyébként 15 éves partnerséget kötött a csapat) a ludas, mivel az Unreal Engine 5 miatt nem készül több tartalom a Cyberpunk 2077-hez – folytatás azonban igen, csak győzzük kivárni.