Sokakat meglepett, hogy a mai tendenciákkal ellentétben a Quake Championst a Bethesda csak PC-re hozza ki – bár korábban Tim Willits, az id Software stúdiófőnöke jelezte, hogy a jövőben talán meggondolják a konzolokra történő portolást is.

Willits ezúttal a Gamespotnak adott interjút, amiben elmagyarázta, miért is választották exkluzív célplatformnak a PC-t. Állítása szerint teljesítményileg ez szolgálja a legjobban a Quake Championst, az egértől a monitorig itt vannak a leggyorsabb hardverek.

„A legtöbbünk, magamat is beleértve, nem látjuk a különbséget a 30, 60 és 120 Hz között” – magyarázta Willits. „De néhány játékosunk nem ember. Tehát nem állhatunk eléjük és közölhetjük velük, hogy a játékunk nevetségesen lassú, mert elvesztenénk őket és ez baj lenne. Ezért lesz ez PC-játék. Nincs kifogás. Nincsenek határok.”