A koreai Webzen fejlesztésben álló Huxley idén már biztos nem fog megjelenni Európában és Amerikában, ugyanis a Big Download portál értesülései szerint a játék fejlesztői komoly gondokba ütköztek a program lokalizálása közben, így a játék jó esetben csak 2009 első felében jelenhet meg.

A Huxley Aldous Huxley Szép új világ című sci-fi kötetét dolgozza fel, amiben a sapiens és az alternatives egységei harcolnak a túlélésért, aminek a lunarites nevű energiaforrás a kulcsa. A játék a posztapokaliptikus Föld megjelenítésére az Epic Unreal Engine 3.0-ját fogja használni, és e technológia segítségével lesz lehetséges az is, hogy akár tízezer játékos egyszerre tevékenykedjen egy szerveren. A Huxley játékmenetéről keveset tudunk, de annyi már ismeretes, hogy nagyon pörgős lesz -- révén egy MMO-FPS hibridről beszélünk -- , és akár 100 a 100 elleni csaták is lehetségesek lesznek, de persze csak a játék PC-s verziójában. Ami a program konzolos kiadását illeti, lényegében minden ugyanaz marad, kivétel hogy a játék fejlesztői egy egyszemélyes kampányt is tető alá hoznak, valamint cross-platform csatákra (PC-s játékosok kontra konzoljátékosok) is lesz lehetőség, bár utóbbiról még keveset tudunk, hiszen nem valami beszédesek a Webzen emberi.