A Bayonetta 2 sajnos csak és kizárólag Wii U-ra jelenik meg, ennek oka pedig drámaian egyszerű: az előző játékkal előrukkoló Platinum Games nem tudott elég sok pénzt termelni az eredeti kiadó Segának, így a csapat kénytelen volt elfogadni a Nintendo segédkezét, ami viszont a játék Wii U-exkluzivitásába került. Így van, a Bayonetta 2 soha nem készülhetett volna el, ha a Nintendo nem ajánlja fel a fejlesztőknek, hogy kiadja a látványos akciójátékot. Ennek ellenére máig folyamatos támadások érik a Platinum Gamest, a produceri székben ücsörgő JP Kellamsnél pedig a minap nem hivatalosan is betelt a pohár.

Kellam Twitteren fakadt ki: leírta, hogy nagyon utál bármit is posztolni a Bayonetta 2 hivatalos Facebook-oldalára, mert teljesen mindegy, miről van szó, a rajongók rögtön könyörögni kezdenek az átiratokért, különös tekintettel az Xbox 360-ra és a PS3-ra -- azaz azokra a gépekre, amikre az első Bayonettát is kiadták. JP szerint viszont ez nem fair: a játékosoknak fel kell tudni dolgozniuk, hogy ha a Nintendo nem karolja fel a projektet, akkor soha senki nem fogja, szóval vagy vesznek egy Wii U-t és örülnek, hogy lesz Bayonetta 2, vagy így jártak. "Hallottuk. Értettük. Tudomásul vettük. De örülünk neki, hogy egyáltalán dolgozhatunk a Bayonetta 2-n." -- fűzte hozzá Twitteren JP Kellam az esethez.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!