A Dark Souls pár napja debütált PC-n, és bár maga a játék még mindig jó, a konverziónak vannak hibái, amiket illene kijavítani a Fromnak. Ennek ellenére a csapat kreatív feje, Mijazaki Hidetaka azt nyilatkozta a Metrónak, hogy a program legnagyobb baja a brutális nehézsége. Igaz ugyan, hogy ettől lett kultikus klasszikus, de tény, hogy az emberek nem veszik eléggé, mert tartanak tőle, ezért lehet, hogy előbb-utóbb kapunk hozzá egy könnyű játékmódot, biztos ami biztos.

Mijazaki állítja, hogy annak örülne legjobban, ha a játékait a fair kihívás miatt szeretnék a rajongók, és nem azért, mert szinte teljesíthetetlenül nehezek. Mivel pedig sokan inkább nem is játszanak velük, ezért sokat agyal rajta, hogy elérhetővé tesz egy könnyített játékmódot -- noha saját bevallása szerint nem hiszi, hogy a játékosok szeretik az egyszerű programokat, mi több, ezzel a Dark Souls szellemiségének is keresztbe tenne.

Érdekes ellentmondás ez, főleg, hogy a PC-s változat nem a nehézsége, hanem katasztrofális irányítása (gamepad nélkül értelme sincs nekiesni) és borzasztó technikai színvonala miatt nem fogy annyira, mint a From Software-nél remélték. Erre pedig nem az Easy mód az orvosság, hanem egy sima tapasz.