Lost: nem tűnt el...Egyelőre magáról a projektről nem sokat tudunk. Az biztos, hogy a Ubisoft montreali stúdiója készíti (Prince of Persia, Assassin’s Creed), ami azért némileg bíztató jel, de hogy mi lesz a műfaja, azt sűrű homály fedi (a játékinfóba akció/kalandot írtam be, de ez csak az én „partizánkodásom”, például ilyesmire alkalmas lenne az anyag). Tegyük hozzá azt is, a GDC-n márciusban, a fejlesztők reggelijén a 24 és a Lost volt a két példa, amelyet felhoztak a letölthető, epizodikus tartalom létjogosultságát alátámasztandó (magyarán, hogy ezek alapanyagként tökéletesen alkalmasak lennének ilyesmire), de ez persze nem konkrétan e játékra vonatkozik, bár az újgenerációs konzoloknál most ugyebár ez az egyik nagy divat. Az említett producerek mindenesetre elmondták, hogy a kanadai srácok mutattak nekik egy demót a készülő cuccból, és ők igen elégedettek voltak a látottakkal.

A cím egyébként jó ideje készül. Bryan Burk, a széria másik producere felel az adaptációért, ő kérte fel a kiadót (úgyis, mint a Ubisoft játékainak nagy rajongója) a munka elvégzésére még 2006 tavaszán. Akkori nyilatkozatában elmondta: teljesen felpörgette őket a lehetőség, „hogy új interaktív történetet elmesélve a Lost univerzumban olyan játékot készítsenek, mellyel épp olyan élvezetes lesz játszani, mint létrehozni azt”. Azóta kisebb csend volt a projekt körül, a mostani információ az első igazán kézzel fogható, és rögtön reményt keltő fejlemény az ügyben. Természetesen figyelni fogjuk a további történéseket.