Kiegészítés: Hamarosan elkészül a PC-s verzió videotesztje, úgyhogy mindenki eldöntheti magának, mennyire jön be a játék. Üdítő információ, hogy változatosabb a demóhoz képest, de aki eleve elrettent még csak az ötlet is, hogy Szauronnal Frodóékat kergessük, azoknak továbbra sem javasolt belekóstolni a kalandba. Ha csak szórakozásként fogod fel, okozhat egy-két kellemes percet - mint nekem -, de maradandó élményeket aligha lehet majd emlegetni.
	
	
	LOTR Conquest: megkaptuk!
Bár azt már tudjuk, hogy a LOTR Conquest a konzolos demók bemutatása után PC-re nem érkezik el kipróbálható verzióban, az is biztos, hogy most már megkapjuk, ami jár nekünk...
	
	Kiegészítés: Hamarosan elkészül a PC-s verzió videotesztje, úgyhogy mindenki eldöntheti magának, mennyire jön be a játék. Üdítő információ, hogy változatosabb a demóhoz képest, de aki eleve elrettent még csak az ötlet is, hogy Szauronnal Frodóékat kergessük, azoknak továbbra sem javasolt belekóstolni a kalandba. Ha csak szórakozásként fogod fel, okozhat egy-két kellemes percet - mint nekem -, de maradandó élményeket aligha lehet majd emlegetni.
Támogass minket!
	A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
                
            Lord of the Rings: Conquest  megjelenés:
            
            2009. január 16.			
            			
                
				Lord of the Rings: Conquest gépigény:
                				CPU: 2400 MHz, 
				RAM: 1024 MB,
				VGA: 256 MB,
				HDD: 6 GB
                                
			
            			
			
			
		
					
				
										


Harmadik küldetésnél rá kellett jönnöm, hogy egyrészt a játék pocsék (mit keresett rohan ostroma után Gimli Móriában, hogy kerülnek oda még Rohaniak is, hogy épült vissza a kőhíd, Orthanc ostrománál mit keresnek Rohaniak, mióta voltak Szarumánnak, gondornak, rohannak bevethető harci mágusai? Arcon köpték a könyvet, de nagyon csúnyán.
Opsz, és ugye Móriában is át kell menni egy kőfolyosón. Rá kellett jönnöm, hogy minden ajtóval hadilábon állhat, hiszen ezt is átlátszó fal zárta el. De annyira, hogy ha rádobtam egy tűzlabdát, a semmi kezdett el égni a két ajtófélfa között. Ennyit erről a szánalmas játékról...
Harmadik küldetésnél rá kellett jönnöm, hogy egyrészt a játék pocsék (mit keresett rohan ostroma után Gimli Móriában, hogy kerülnek oda még Rohaniak is, hogy épült vissza a kőhíd, Orthanc ostrománál mit keresnek Rohaniak, mióta voltak Szarumánnak, gondornak, rohannak bevethető harci mágusai? Arcon köpték a könyvet, de nagyon csúnyán.
Opsz, és ugye Móriában is át kell menni egy kőfolyosón. Rá kellett jönnöm, hogy minden ajtóval hadilábon állhat, hiszen ezt is átlátszó fal zárta el. De annyira, hogy ha rádobtam egy tűzlabdát, a semmi kezdett el égni a két ajtófélfa között. Ennyit erről a szánalmas játékról...
A grafika ocsmány, azt meg kell hagyni. Grafika minőségét nem lehet állítani a menüben, a csúszkák ki vannak sütve. Minden high beállításon van, de ronda egy valami.
A játékélmény alulról rugdossa a nullát, engem rögtön az első küldetés felmérgelt, pedig elég békés egy ember vagyok. Az AI csapnivaló, mintha ott sem lennének a haverok Helm's Deep falain. Néha odamennek huszan egy orkra, azt nagynehezen megölik, de közben nem érdekli őket, hogy a hátuk mögül őket kaszabolják.
Az AI legfontosabb fegyvere a csúnyanézés. Háromszor is megölsz egy urukot mire elhatározza, hogy lecsap rád. Maga a harcrendszer nem rossz, de van egy irritáló része. Ha jól küzdesz, vagy úgy hozza a kampány, feldob egy félig átlátszó ablakot, hogy akarsz-e hős lenni. Választás: Yes gomb vagy No gomb. Egér nincs. Ha mozgatod az egeret, a háttérben nézelődik a karaktered, de nem tudod kiválasztani, hogy "Yes". Úgyhogy félig vakon hadonászol a karddal, míg el nem múlik. Rosszabb esetben megölnek, és elvesztesz egy életet közben.
Első küldetés kapásból végigjátszhatatlan. Megvéded a falat, lelövöd a fáklyásokat, akik falat akarnak robbantani. Az AI butasága miatt a véfők nagyrészét egy perc leforgása alatt lemészárolják. Ekkor felugrik egy kis csík, hogy mindjárt kikapsz, mert több az ork, mint az ember. Hát az embereket mint mondtam kinyírták, a létrákról az orkok négyesével jönnek, és ugye négy ork több, mint három ember, szóval a végére ha nem tudod 2 alatt tartani az orkok számát akkor kikapsz. Ne aggódjon senki, a hülye szöviket nem lehet megvédeni, beleugranak az orkok kardjaiba. Második nehézségi fokon játszottam a háromból, így jött ez össze, kénytelen voltam a megalázó Casual fokozaton elkezdeni, mert akkor 2 helyett 6-7 védő maradt életben, őket meg egyszerűbb volt megvédeni.
Következő feladat egy íjásszal gond nélkül kivitelezhető.
Aztán jön a kapu megvédése. Hjaj. Odamész egy kardossal, az orkok berobbantják a kaput. Írja feladatban, ne hagyd, hogy a hídon többségbe kerüljenek az orkok! NEM LEHET KIMENNI A HÍDRA! A karakter megáll a kapuban, mintha ott lenne a kapu. Az orkokat se nagyon lehet sebezni, van amelyiket eltalálod ugyan, de ritka. És mivel az AI se tud kimenni, bizony hamar többségbe kerülnek az orkok az üres hídon, és hipp-hopp ki is kaptál.
Bétaverziót kaptam, vagy mi a fene?
A grafika ocsmány, azt meg kell hagyni. Grafika minőségét nem lehet állítani a menüben, a csúszkák ki vannak sütve. Minden high beállításon van, de ronda egy valami.
A játékélmény alulról rugdossa a nullát, engem rögtön az első küldetés felmérgelt, pedig elég békés egy ember vagyok. Az AI csapnivaló, mintha ott sem lennének a haverok Helm's Deep falain. Néha odamennek huszan egy orkra, azt nagynehezen megölik, de közben nem érdekli őket, hogy a hátuk mögül őket kaszabolják.
Az AI legfontosabb fegyvere a csúnyanézés. Háromszor is megölsz egy urukot mire elhatározza, hogy lecsap rád. Maga a harcrendszer nem rossz, de van egy irritáló része. Ha jól küzdesz, vagy úgy hozza a kampány, feldob egy félig átlátszó ablakot, hogy akarsz-e hős lenni. Választás: Yes gomb vagy No gomb. Egér nincs. Ha mozgatod az egeret, a háttérben nézelődik a karaktered, de nem tudod kiválasztani, hogy "Yes". Úgyhogy félig vakon hadonászol a karddal, míg el nem múlik. Rosszabb esetben megölnek, és elvesztesz egy életet közben.
Első küldetés kapásból végigjátszhatatlan. Megvéded a falat, lelövöd a fáklyásokat, akik falat akarnak robbantani. Az AI butasága miatt a véfők nagyrészét egy perc leforgása alatt lemészárolják. Ekkor felugrik egy kis csík, hogy mindjárt kikapsz, mert több az ork, mint az ember. Hát az embereket mint mondtam kinyírták, a létrákról az orkok négyesével jönnek, és ugye négy ork több, mint három ember, szóval a végére ha nem tudod 2 alatt tartani az orkok számát akkor kikapsz. Ne aggódjon senki, a hülye szöviket nem lehet megvédeni, beleugranak az orkok kardjaiba. Második nehézségi fokon játszottam a háromból, így jött ez össze, kénytelen voltam a megalázó Casual fokozaton elkezdeni, mert akkor 2 helyett 6-7 védő maradt életben, őket meg egyszerűbb volt megvédeni.
Következő feladat egy íjásszal gond nélkül kivitelezhető.
Aztán jön a kapu megvédése. Hjaj. Odamész egy kardossal, az orkok berobbantják a kaput. Írja feladatban, ne hagyd, hogy a hídon többségbe kerüljenek az orkok! NEM LEHET KIMENNI A HÍDRA! A karakter megáll a kapuban, mintha ott lenne a kapu. Az orkokat se nagyon lehet sebezni, van amelyiket eltalálod ugyan, de ritka. És mivel az AI se tud kimenni, bizony hamar többségbe kerülnek az orkok az üres hídon, és hipp-hopp ki is kaptál.
Bétaverziót kaptam, vagy mi a fene?
re,élem nem fogok csalodni a grafikát leszámitva nem tudok csalodni mivel néztem elég videót és nem érdekel hogy az entekre ráülve lehet menni.
re,élem nem fogok csalodni a grafikát leszámitva nem tudok csalodni mivel néztem elég videót és nem érdekel hogy az entekre ráülve lehet menni.