• Még ebben a hónapban befut a Dragon's Dogma 2 legújabb javítása
  • Melynek hála könnyebben észrevehetjük a dragonsplague-et
  • A Pawnjaink pedig kevesebbet fognak beszélni
  • És a sziklák pereméről sem pottyannak le olyan gyakran

Kevesen számítottak arra, hogy a Capcom valaha is folytatást készít a Dragon's Dogmához, hiszen a 2012-ben debütált akció-RPG amolyan kult-klasszikusként vonult be a videójátékok történelmébe, soha nem lett belőle akkora siker, mint mondjuk a Resident Evil-szériából. Ettől függetlenül mindenki örülhet a kiadó váratlan lépésének, hiszen a Dragon's Dogma 2 képében már most megszületett az év egyik legnagyobb meglepetése – persze lehetett sejteni, hogy jó lesz a játék, ám annak minősége láttán még így is megemelhetjük a kalapunkat. Az akció-RPG a meglehetősen nagy vihart kavart mikrotranzakciók ellenére is elég jól teljesít a kasszáknál, és bár tény, hogy játékmenet, valamint hangulat terén nem igazán érheti szó a ház elejét, bizony akad néhány olyan aspektusa a programnak, amin nem ártana csiszolni, ezzel pedig a Capcom is tisztában van.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

A cég ugyanis egy X bejegyzésben adta nemrég a rajongók tudtára, hogy mire is számíthatnak a soron következő, a tervek szerint még ebben a hónapban érkező tapasztól, és bár semmi eget rengető változást nem tartalmaz a közelgő frissítés, egyes elemei azért így is mosolyt csalhatnak a játékosok arcára. A foltnak hála például könnyebb lesz észrevenni a közutálat tárgyát képező dragonsplague jelenséget (bár szerintem így sem annyira nehéz kiszúrni), valamint a betegséggel megfertőzött Pawnok száma is csökken, így bátrabban válogathatunk majd a Riftek felhozatalából. És ha már szóba kerültek hű csatlósaink, talán hozzájuk köthető a legtöbb változtatás, hiszen az update-et követően már kevésbé lesznek kommunikatívak (hála az égnek, ha engem kérdeztek), valamint nem fogják elfelejteni a nekik adott utasításokat. Ezen túlmenően minden esetben tudunk majd pacsit adni egy-egy látványos megmozdulást követően, valamint kevésbé fogják vonzónak találni a sziklák peremét – mondjuk én annak is örülnék, ha nem szaladnának bele a tengerbe, amikor közelebb merészkedünk a parthoz. Arról sajnos továbbra sem esett szó, hogy mikor számíthatunk a teljesítményhez köthető problémák orvoslására, holott jelen pillanatban talán ez a legégetőbb kérdés, Xbox Series X-en (és ezt most tapasztalatból mondom) például még most is lefeleződik a képkockaszám Vernworth főterén, ami elég hamar képes megtörni a varázst. Remélhetőleg ezt is sikerül megoldani belátható időn belül.