Pár napja írtunk arról, hogy a Far Cry második része nem kezeli megfelelően a szélesvásznú monitorokon való megjelenést -- na meg jó pár egyéb hibái is vannak a játéknak. A képernyő felső és alsó részében egy széles sávtól meg kell válnunk, és így a játékélmény és a belátható terület is csökken. Az akkori hírt azzal zártam: reménykedjünk abban, hogy csak úgy, mint a Bioshock esetében, lesz egy okos programozó, aki hamar megoldja a problémát -- és lássatok csodát, volt! Nem is akárki, hanem ugyanaz a felhasználó, aki korábban a Bioshock hasonló problémáját orvosolta.

A Racer_S álnevet használó sufniprogramozó egy aprócska alkalmazással fektette két vállra a Ubisoft programozóit -- legalábbis gyorsaság tekintetében. A programban két egyszerű csúszkát kell a megfelelő értékekre állítani, és máris a nekünk kijáró pompájában élvezhetjük Afrikát. Az egyetlen szépséghibája az alkalmazásnak, hogy az online játék során a Punkbuster bannolhat minket a szerverekről, úgyhogy az online játék kizárva, de nem hiszem, hogy sokat kéne még várni a Ubi programozóira, hogy ez a gond is megoldódjon -- vagy várjunk inkább Racer_S-re?



A program használata:
  • Indítsd el a programot
  • Állítsd be a megfelelő értékeket
    16:10-es képarányhoz:
    X FOV: 1.31
    Y FOV: 1.253
    Tripla 16:10-es képarányhoz:
    X FOV: 3.85
    Y FOV: 1.253
  • Indítsd el a Far Cry 2-t (a program csak az 1.00-ás verzióval működik!).
  • A numerikus billentyűzeten a csillag (*) gomb megnyomásával aktiváld az új beállításokat.
A játék futtatása közben bármikor változtathatunk a kettes pontban beállított értékeken

Letöltés