A játék bejelentésekor még úgy állt a dolog, hogy a Portal 2-höz hasonlóan, a Counter-Strike: Global Offensive-ben is ugyanazon a szerveren eshetnek egymásnak a PlayStation 3-, a Macintosh- és a PC-tulajok. A játék bétatesztjéből azonban kiderült, hogy ebben az esetben ez a rendszer nem működhet.

„A béta bebizonyította számunka, hogy PC-n gyakran szeretnénk frissíteni a játékot, de ahhoz, hogy ezt megtehessük, szeparálnunk kell a platformokat, hogy az egyik ne hátráltassa a másikat, így eltávolítottuk a cross-platform multiplayer módot. Lényegében erősebbé tesszük a platformokat azzal, hogy nem keverjük őket.” -- Chet Faliszek, a Valve vezető írója.

Mint tudjuk, konzolokra elkészíteni egy hibajavítást sokkal macerásabb, mint PC-re kiadni egy tapaszt, hiszen a megjelenés előtt a konzolgyártó ellenőrzi a kódokat, s csak akkor tölti fel, ha az megfelel a milliónyi kritériumnak. Egyszóval PC-n akár két komoly patch is megjelenhet, míg konzolra egy sem, ami könnyen tönkreteheti a platformok közötti többszemélyes játékot.