• Megérkezett a Redfall 1.1-es foltja
  • Amely a teljesítmény mellett az MI-n és az animációkon is javít
  • Cserébe 32 GB-ot foglal a steames verzió esetében

Ha az idei esztendő legnagyobb csalódásai kerülnek szóba, akkor még úgy is a Redfall vezet, hogy vélhetően senki nem támasztott olyan nagy elvárásokat a kooperatív lövöldével szemben. Az Arkane Austin csapata azonban még a nem túl magas lécet is képtelen volt átugrani, hiszen egy hibáktól hemzsegő, üres és lelketlen vámpíros FPS-t kaptunk a megjelenéskor, ami még az Xbox tulajdonosok kegyeiből is hamar kiesett, PC-n pedig már a szintén nem túl acélos Forspoken iránt is nagyobb az érdeklődés. Viszont játékosszám ide vagy oda, a stúdió nem nagyon akarja elengedni a program kezét, hiszen nemrég megjelent az 1.1-es javítás, ami igyekszik némi vért pumpálni a kissé kiszáradt erekbe.

A patch egyébként elég nagyra sikeredett, hiszen 32 GB-ot foglal a steames verzió esetében, cserébe valóban nem csak kisebb finomítások kerültek bele. Értelemszerűen sokat javult például a teljesítmény, valamint az ellenfelek (sokszor nem is létező) intelligenciája és útkeresése. Emellett az animációk is kevésbé lesznek darabosak, könnyebbé vált a menüben való navigáció, sőt, még a textúrákon is húztak egy kicsit, hogy kevésbé tűnjenek előző (vagy épp az előtti) generációsnak. A fejlesztők szerint ez a folt csak az első a sok közül, így a jövőben még tovább javul majd a játék állapota (legalábbis az ígéretek szerint), a kérdés, hogy van-e értelme annak a pár embernek, aki még kitart mellette.