A mai nap frissült az új Need for Speed hivatalos oldalának Gyakran Ismételt Kérdések szekciója, és pár új információra tettünk szert. Ezek közül talán a legfontosabb az, hogy a Ghost Games és az EA jelenleg nem tervezi azt, hogy fizetős DLC-ket adjanak ki a játékhoz -- kizárólag ingyenes tartalombővítésekben gondolkodnak, még mikrotranzakcióról sincs szó.

A fejlesztők jelenetős támogatást ígérnek a megjelenés után. „Modernizálni akarom a Need for Speedet. Nem szeretném, ha egy éves termékként tekintenének erre a játékosok, hanem azt akarom, hogy az emberek felkarolják, hosszabb ideig tartsák meg és hosszabb időt töltsenek vele. Ez az, amit a Need for Speednek el kell érni, mert jelenleg nem beszélhetünk ilyenről.” -- mondta a Ghost Games producere, Marcus Nilsson augusztusban, mindmáig azonban nem részletezték azt, hogy mire számíthatunk.

Megtudtuk továbbá azt is, hogy a Need for Speed konzolos kiadásai 30 fps-sel fognak futni, ellentétben a PC-s verzióval, ami éppen azért késik, hogy a korlátlan képkockafrissítési sebességet biztosítani tudják a fejlesztők. Ezen kívül nem lesz osztott képernyős mód, de dolgoznak a kormányok és a manuális váltás támogatásán; a folyamatos internetkapcsolat továbbra is kötelező, de akárcsak a Rivalsban, itt is játszhatunk egyedül, ha inkább úgy szeretnénk; a versenyek csak este játszódnak; rendőrökként nem vezethetünk; egyszerre öt autónk lehet, illetve mindegyik járgányt meg lehet venni már a kezdéskor, csak pénzre van szükség. 

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!