• A Ubisoft Quebec dolgozik az Assassin's Creed Shadows-on
  • Ám emellett számos más csapat is besegít a munkálatokba
  • November 15-én fog megjelenni a széria következő felvonása

Ha valaki végigpörgette már egy-egy nagyobb Ubisoft cím stáblistáját, az tudja jól, hogy sok esetben több csapat is ügyködött az adott produkción. Természetesen nem lesz ez másként a tegnap bejelentett Assassin's Creed Shadows esetében sem, a játék hivatalos weboldalának hála ugyanis kiderült, hogy bár az Odyssey-t is jegyző Ubisoft Quebec vezeti a fejlesztést, számos más brigád is besegít a feudális Japánba kalauzoló, két főhőst felvonultató akció-RPG munkálataiba.

Egészen pontosan 15 stúdió vesz még részt a fejlesztésben, köztük néhány olyannal, ami felettébb otthonosan mozog ebben a franchise-ban, íme:

  • Ubisoft Belgrade
  • Ubisoft Bordeaux
  • Ubisoft Bucharest
  • Ubisoft Chengdu
  • Ubisoft Kyiv
  • Ubisoft Manila
  • Ubisoft Montpellier
  • Ubisoft Montreal
  • Ubisoft Odesa
  • Ubisoft Osaka
  • Ubisoft Pune
  • Ubisoft Shanghai
  • Ubisoft Singapore
  • Ubisoft Sofia
  • Ubisoft Tokyo

A most felsorolt cégek zöme persze csak kisebb dolgokkal járul hozzá a nagy egészhez, de így is figyelemre méltó, hogy hány ember lett ráállítva a november 15-én érkező programra. Más kérdés, hogy a puszta mennyiség önmagában nézve semmit sem jelent, hiszen papíron a nagyot zakózó Skull and Bones felett is 11 csapat bábáskodott, a végeredmény mégis vagy 10 évvel maradt el a mai kor elvárásaitól. Persze ez a veszély most azért nem áll fent, hiszen egyrészt az Assassin's Creed-széria még soha nem termelt ki magából ténylegesen rossz darabot (legalábbis a fősodor terén), másrészt az Anvil Pipeline motornak hála szinte garantált, hogy technológiai szempontból nem lesznek problémák a Shadows-zal. Ha mindezek mellett a redunáns, időhúzó tartalmak számát is sikerül csökkenteniük a készítőknek, akkor egy igazán szórakoztató kalandnak nézünk elébe – néhány hónap múlva kiderül, hogy meghallgatta-e a Ubisoft a rajongók panaszait.