• Nem zárják be az Arkane Austint
  • Hiába a Redfall csalódást keltő minősége
  • Erről az Xbox Game Studios vezetője beszélt
  • Matt Booty szerint jobban kellett volna támogatniuk a csapatot

AAA berkekben sosem ritka, hogy egy-egy csalódást keltő (legyen szó a minőségről vagy a pénzügyi teljesítményről) cím miatt a kiadó gond nélkül beszántja az adott stúdiót. Elég csak például a Mass Effect: Andromeda bukására gondolni, ami után az EA pillanatok alatt beolvasztotta a BioWare Montreal csapatát a Motive-ba, de számtalan ilyen eset történt már a játékiparban. No, az Arkane Austinnak a jelek szerint nem kell ilyesmitől tartania (legalábbis egyelőre), hiába állt ugyanis a földbe az év egyik legrosszabb játékának tartott Redfall, az Xbox Game Studios vezetője szerint nincs tervben a cég bezárása.

Matt Bootyt az Axios kérdezte arról, hogy továbbra is aktív marad-e a stúdió, a részleg feje pedig elég egyértelmű választ adott: "Jelenleg ez a terv, igen. Továbbra is keményen dolgoznak a játék frissítésein és a jövőben érkező tartalmakon." Később azt is hozzátette, hogy szerinte az Xbox Game Studios is közrejátszott a játék minőségében, mivel nem adta meg a kellő támogatást az Arkane-nek. Ezzel a kijelentésével egyébként Phil Spencer szavaira reflektált, mivel ő is hasonló gondolatokat fogalmazott meg a Kinda Funny Games-nek. "Nem végeztünk túl jó munkát az Arkane Austin bevonásának korai szakaszában, hiszen nem mutattuk meg nekik, hogy milyen egy belsős stúdiónak lenni, és a forrásainkat sem használtuk túl jól a munka elősegítése érdekében." – ismerte el korábban az Xbox vezetője. A fejlesztőcég egyébként valóban elkezdte kikupálni a vámpíros lövöldét, hiszen nemrég az első nagyobb frissítés is megérkezett hozzá, a kérdés ugye, hogy van-e értelme, mivel Steamen például már a szintén csalódást keltő Forspokent is többen nyúzzák.