Mivel a World of Warcraft több mint öt évvel ezelőtt (tehát nem ma...) jelent meg, de még mindig elképesztően népszerű, egy esetleges konzolos konverzió ideális döntésnek tűnne. Ugyanakkor a Blizzard mégsem tervezi a konzolos megjelentést. Hogy miért nem?

J Allen Brack producer szerint azért nem erőlteti ezt a cég, mert túl sok technikai probléma merülne fel a portolásnál. Egyrészt a játék jelenlegi 15 GB-os méretét, illetve az állandó patch-elést nehezen lehetne konzolon megvalósítani, lévén a Microsoft, a Sony és a Nintendo ellenőrzik saját hálózatukat. Másrészt a WoW irányítása alapvetően billentyű és egér segítségével történik, és a különféle varázslatok, illetve a kamera kezelése is ezekhez kötődik. Gamepadra ugyanezt átírni szerinte borzasztóan nehéz lenne.

Brack éppen ezért nem túl optimista a WoW esetleges konzolos megjelenését illetően. „Szerintem nem valószínű, hogy elkészülne konzolra a játék. Sokat beszélünk róla, de nem jutunk egyről a kettőre, és biztos vagyok benne, hogy ha valaki kitalálja, hogyan lehetne normálisan megoldani, hogy az MMOG-k működjenek konzolon, az hatalmasat kaszál majd a játékkal.”