Ez pedig nem más, mint az Endless Mode, ami, ahogy a neve is sejteti, szörnyek végtelen sorát zúdítja a nyakunkba. Tíz pályán (öt a kampányból lesz ismerős, ötöt viszont direkt erre a módra építettek a srácok) kell a folyamatosan érkező szörnyek hordáit eliminálnunk akár szólóban, akár egy társat magunk mellé véve. Minden hullám egyre keményebb lesz, így természetesen folyamatosan kell építenünk és fejlesztenünk a csapdákat -- ehhez viszont kapunk némi segítséget is: minden ötödik körben megjelenik egy aranypáncélba bújt ogre, Mr. Moneybag (ő látható az alábbi kép bal szélén), akit lenyomva jelentős summa üti a markunkat. Természetesen itt is szerezhetünk bónuszkoponyákat, és hogy nem lesz egyszerű dolgunk az is mutatja, hogy az öt koponyás teljesítéshez 40 kört kell túlélnünk, ami nem lesz fáklyásmenet.

Orcs Must Die 2: bemutatkozik az Endless Mode

Minderről magatok is meggyőződhettek, ugyanis a PC Gamer stábjának lehetősége volt kipróbálni a dolgot, és erről egy bő másfél órás felvételt is készítettek, melyet ezen a címen tekinthettek meg. Ebben rengeteg apróságra derül fény, például a „trinketek” hasznosságára (ilyen a magunkat ogrévé vagy az ellenségeket véletlenszerű jószággá változtató gyűrű, illetve egy hatalmas csontgólemet megidéző amulett), vagy épp az új törpebánya szintre, ahol az őrülten rohanó, általunk megváltoztatható pályán sikló csillék is besegítenek a Rift megvédésébe. Nagyszerű mókának tűnik tehát nemcsak ez a végtelen mód, de az egész játék -- és nem csak annak lehet ajánlott vétel, aki szerette az első részt, hiszen a kooperatív mód teljesen új dimenziókba emeli a játékot.