Kipróbáltuk a Final Fantasy XV-öt, kocsikat törtünk a Wreckfestben, egy fél életet öltünk a Pillars of Eternitybe, várost építettünk a semmi közepén a Cities: Skylinesban: mozgalmas hónapunk volt, de csurig töltöttük az áprilisi PC Gurut!

KAPITALISTA ÁLMOK

Az év elején a magazint megtölteni gondot jelent, márciusra pedig komoly fejtörést: akkor nem a játékok hiányával, hanem azok mennyiségével kell megküzdeni, és olyankor érzi az ember azt, hogy akár két magazint is meg tudna tölteni, és akkor még mindig maradna valami a következő hónapra. Így esett meg az, hogy megint le kellett mondanunk a két hírrovatunkról a játékok javára, de reméljük, a cikkek mennyisége és minősége kárpótol titeket ezért a kompromisszumért.

Előzetesek terén ugyanis nem szenvedtünk hiányt: végre ki tudtuk próbálni a százezer éve készülő Final Fantasy XV-öt, és most már biztosak vagyunk benne, hogy a Square Enix tényleg tud újítani a sorozaton, ha akar. Hasonlóan kellemes órákat okozott a Wreckfest, a Flatout-team új játéka, amit utoljára egy éve vittünk ki egy körre, így éppen itt volt az ideje, hogy megnézzük, mennyit fejlődött. Hasonló kezelésben részesült a free-to-play Heroes & Generals, amit még alfa korában láttunk, és azóta szinte teljesen kicserélték. És akkor a többi előzetesről még nem is beszéltünk -- főleg, mert ezúttal is a tesztek vannak túlsúlyban.

A BALDUR'S GATE NYOMÁBAN

Habár a tesztkód beérkezése kapcsán volt egy kisebb kavarás, és nagyon aggódtunk, hogy nem lesz elég időnk a Pillars of Eternityre, szerencsére minden jól alakult -- olyannyira, hogy a játék annyira fantasztikus lett, és olyan sokan szerettünk bele, hogy gyorsan feltoltuk hat oldalra a tesztet, és még a címlapot is neki szenteltük. Nem véletlenül: részletes, tippekkel-trükkökkel felvértezett cikkünkből megtudhatod, miért ez az elmúlt pár esztendő egyik legjobb szerepjátéka!

Hasonlóan nagy meglepetést okozott a hátsó címlapunkat elfoglaló Cities: Skylines, amiről csak a kiadása előtti hetekben derült ki, hogy nem szimplán egy kompetens városépítős játék lett belőle, de a műfaj legjobba, amely az eddigi példaképnek tekintett SimCity-sorozatot is maga mögé utasítja. Nagy szavak, de megindokoljuk négyoldalas tesztünkben!

A teljesen új irányba elinduló, meghökkentő témát választó Battlefield: Hardline sajnos már nem volt ennyire kellemes élmény, és a hónapban más játék is okozott csalódást, de volt, ami hozta az elvárhatót. Ilyen volt a PC-s Assassin's Creed: Rogue, az első The Evil Within DLC, vagy épp a semmiből érkező fekete-fehér horrorjáték, a White Night.

Igazán emlékezetes élményt ezúttal konzolon kaptunk a Bloodborne-nak hála, amely nemcsak méltó követője lett a Souls-szériának, de az egyik legolajozottabban működő tagja is, remek belépőt nyújtva a hardcore szerepjátékok világába. A PC-re is kiadott Ori and the Blind Forest ezzel szemben azt mutatta meg, hogy mire képes a technika, ha egy csodálatosan hangulatos mese mögé állítják.

Ez persze csak egy kivonatos ízelítője az áprilisi tartalomnak: a Magazin menüpont alatt átböngészhetitek a teljes tartalomjegyzéket, április 9-től pedig már az újságosoknál is megtaláljátok a csurig töltött áprilisi számot!

TELJES JÁTÉK - MIGHT AND MAGIC HEROES VI: SHADES OF DARKNESS

Teljes játékunk a Might and Magic Heroes VI: Shades of Darkness uplayes változata, a patinás Heroes-széria hatodik részének önállóan futó (tehát az alapjátékot nem igénylő) kiegészítője, amely akár magyarul is telepíthető! Olvasd el a teljes játékról szóló cikkünket!

KÓDBEVÁLTÁS

A DVD-tasak hátoldalán található matricára nyomtatott kódsort nem a Steamen vagy a Uplayen kell felhasználni, hanem a PC Guru Online kódbeváltó oldalán. Ehhez mindössze egy ingyenes regisztrációra van szükség, majd a belépést követően el kell navigálni a kódbeváltás oldalra, ott be kell ütni a DVD tasakjára nyomtatott kódsort, az eredmény pedig egy Uplay-kód lesz, amit már beválthattok a Uplayen.

A matricán található kódot csak egyszer lehet felhasználni, de összesen tízszer lehet megpróbálni a beváltást, így ha elgépelsz egy karaktert, akkor sem kell félned, nem fog eltűnni a teljes játékod. Ha mind a tíz alkalommal hibás kódot adsz meg, a rendszer 24 órára letiltja a kódbeváltás funkciót, úgyhogy csak óvatosan! Ha problémát okozna a kódbeváltás, olvasd el a Kódbeváltás tudástárunkat a PC Guru Online-on!

gurudupla2.jpg

AZ ÁPRILISI PC GURU MAGAZINT ÁPRILIS 9-TŐL KERESSÉTEK AZ ÚJSÁGOSOKNÁL!