Előre látom, hogy jönnek majd a „StarCraft 2 úgyis megöli” hozzászólások -- nyilván bátor dolog manapság sci-fi RTS-t hegeszteni, de én pártolom az ilyen bátorságot. Az első játék egyedi volt, hibái ellenére is szórakoztató, helyenként elég keményvonalas, és ahogy az eddigiekből látom, az orosz urak nem is térnek le a kitaposott ösvényről. Én azt javaslom, mindenki, aki a műfajt szereti, adjon neki majd egy esélyt, hiszen a változatosság gyönyörködtet...
Perimeter II: New Earth bejelentve
Szinte napra pontosan négy éve jelent meg egy egyedi, szokatlan, innovatív RTS, mely talán nem kavart akkora vihart a műfajban (amellyel bizonnyal a halvány marketing is okolható), ám kikerülni, szó nélkül hagyni semmi esetre sem szabad. Aki szerette, most örülhet: készül a folytatás!
Előre látom, hogy jönnek majd a „StarCraft 2 úgyis megöli” hozzászólások -- nyilván bátor dolog manapság sci-fi RTS-t hegeszteni, de én pártolom az ilyen bátorságot. Az első játék egyedi volt, hibái ellenére is szórakoztató, helyenként elég keményvonalas, és ahogy az eddigiekből látom, az orosz urak nem is térnek le a kitaposott ösvényről. Én azt javaslom, mindenki, aki a műfajt szereti, adjon neki majd egy esélyt, hiszen a változatosság gyönyörködtet...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Perimeter 2: New Earth megjelenés:
2009. február 13.
Perimeter 2: New Earth gépigény:
még nem ismert
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
#17
Deathevil
2008. július. 10. 23:36
Nekem tetszett az első rész. Egy kis újdonságot hozott az RTS műfajába. Kicsit nehezen is ment, míg elcsíptem a mechanizmusát a sablonos "kifejlesztek egy csomót a legerősebb egységemből és letámadom az ellent" taktikával szemben. Bízok benne.
#18
Deathevil
2008. július. 10. 23:36
Nekem tetszett az első rész. Egy kis újdonságot hozott az RTS műfajába. Kicsit nehezen is ment, míg elcsíptem a mechanizmusát a sablonos "kifejlesztek egy csomót a legerősebb egységemből és letámadom az ellent" taktikával szemben. Bízok benne.
#15
StormHunter
2008. július. 09. 20:40
Kíváncsi vagyok biztos jó.
#16
StormHunter
2008. július. 09. 20:40
Kíváncsi vagyok biztos jó.
#13
gaborr11
2008. július. 08. 21:57
bakker,pont ma olvastam egy tesztet a perimeterrol az egyik regi guruban!!!
#14
gaborr11
2008. július. 08. 21:57
bakker,pont ma olvastam egy tesztet a perimeterrol az egyik regi guruban!!!
#12
ardes
2008. július. 08. 20:37
Furcsa,de azért kiváncsi vagyok...
#11
ardes
2008. július. 08. 20:37
Furcsa,de azért kiváncsi vagyok...
#9
Thunderphoenix
2008. július. 08. 20:01
HM. fura. Majd meglátjuk.
#10
Thunderphoenix
2008. július. 08. 20:01
HM. fura. Majd meglátjuk.
#8
KisG
2008. július. 08. 19:44
Inkább starcraft 2.. sorry.. nekem az jön be.. 

#7
KisG
2008. július. 08. 19:44
Inkább starcraft 2.. sorry.. nekem az jön be.. 

#5
zigil93
2008. július. 08. 19:15
Hmmm, érdekes. Majd meglátjuk, mi sül ki belőle.
#6
zigil93
2008. július. 08. 19:15
Hmmm, érdekes. Majd meglátjuk, mi sül ki belőle.
#3
paszi011
2008. július. 08. 17:08
SZVSZ: Starcraft 2+ Supreme commander
#4
paszi011
2008. július. 08. 17:08
SZVSZ: Starcraft 2+ Supreme commander
#1
dugoo
2008. július. 08. 16:46
fura
de azért remélem nem lesz rossz
de azért remélem nem lesz rossz
#2
dugoo
2008. július. 08. 16:46
fura
de azért remélem nem lesz rossz
de azért remélem nem lesz rossz


