• A Blizzard hét év után leállította a Project Titan fejlesztését
  • Nem volt elég szórakoztató a játék
  • Egy elemző szerint 50 millió volt a költségvetés
  • Michael Pachter szerint azonban akár 140 milliót is elkölthettek
  • MMO-shooter lett volna a Titan

A Blizzard hét éven át dolgozott a következő MMORPG-jén, aztán törölte a projektet, miután világossá vált, hogy amit készítenek, az nem szórakoztató, s lényegében nem az a játék, amin dolgozni szeretnének. Ez egy nagyon komoly döntés, amit nem sok cég engedhet meg magának, vagy egyáltalán merne meglépni, de a Blizzard nem egy szokványos cég, s még az sem baj, hogy rengeteg pénzt vesztettek egy halott ügyön.

Azt nem tudjuk, hogy pontosan mennyi pénzt költöttek a Project Titanra a hét év során, de az elemzők szerint elég sokat: Billy Pidgeon azt mondta, 50 millió dollár volt a büdzsé, Michael Pachter viszont úgy tippeli, hogy inkább 70 és 140 millió között lehetett a költségvetés -- akárhogy is volt, sok pénztől búcsúztak el az évek során, s noha kézzelfogható játék ebből nem született, nem veszett az egész kárba.

Pidgeon szerint a fejlesztés új technológiák és eszközök kifejlesztésével járhatott, amit más játékokban felhasználhatnak, ezzel mentve a pénzük egy részét, s akkor a szerzett tapasztalatról még nem is beszéltünk, amivel sok fejlesztő gyarapodott.

titan-mmo.jpg