A Call of Duty-szériát úgy látszik semmi és senki nem tudja megállítani, és egyáltalán nem számít kik a fejlesztők, a másodhegedűs szerepét betöltő, sokak által lenézett Treyarch Black Opsja ugyanis legyűrte a verhetetlennek tartott Modern Warfare 2-t.

A hidegháború idején játszódó epizód a megjelenését követő első napon az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok területén 5,6 millió példányban kelt el, ezzel 360 millió dollár bevételt termelt. Összehasonlításképpen a Modern Warfare 2-ből ugyanennyi idő alatt „csupán” 4,7 millió darab fogyott, ami 310 millió dollárral egyenlő.

Érdekesség: Kubában rossz néven vették Fidel Castro virtuális gyilkossági kísérletét, mely a szólistakampány egyik küldetésének fő célja. A helyi sajtó züllöttnek tartja a játékot, mivel egyrészt magasztos cselekményként ábrázolják a szeretett vezetőjük likvidálását célzó missziót, másrészt pedig azért, mert szerintük antiszociálissá alakítja az észak-amerikai gyerekeket.