No persze nem 2 millió dolláros összbevételről van szó, annál inkább 2 millió hűséges vásárlóról, akik nem sajnálták a pénzt kiadni a Scarface: The World is Yours című akciójátékra. A stuff még tavaly ősszel érkezett meg közénk több platformra is, s lássuk be: bizony az oltári cím és a drága Al Pacino kevés volt ahhoz, hogy minőségi alkotás legyen. Szó mi szó egyáltalán nem egy tragikus darab, de igencsak kapott kritikát a játék szerte a világon. Úgy tűnik azonban, hogy ezt a véleményt nem osztotta az átlagpolgár, hiszen karácsonytájt még 1 millió eladott példánnyal büszkélkedhetett a Vivendi, mostanra pedig becsurgott a 2 milliomodik vásárló pénze is az említett kiadó kasszájába. Jobban belegondolva ez mind csak "zsebpénz" a World of Warcraftból befolyt összegekhez képest - mert ugyebár azt is a Vivendi pénzelte, s adta ki -, de egy MMOG-vel szemben mégiscsak szép teljesítmény. Bár az is tény, hogy a két játék ég és föld lehetne már csak a "f*ck" megnyilvánulások száma miatt is...