Aki esetleg nem lenne képben ezzel a kis gyöngyszemmel, annak ajánlom szíves figyelmébe Miguel remek előzetesét, melyből minden kiderül. Hogy idézzek kollégám zárszavából: „A hírek szerint a történet minősége sem marad majd el az ábrázolásétól, bár (erről) egyelőre szinte semmit nem tudunk (...)”. Nos, ma a kiadó Electronic Arts lerántotta a leplet erről, kiegyenesítette a kérdőjelet, az én számon meg kicsúszott egy shankes szóvirág a sajtóanyag olvastán...

A történet szerzője ugyanis nem más, mint Marianne Krawczyk, aki nő létére imád vérben feredőzni, és ha valakinek nem lenne ismerős a neve, elárulom: a kedves hölgy jegyzi a God of War sagát, neki köszönhetjük Kratost és minden őrjöngését. A Sony olimposzi akciószériájának második részéért ki is érdemelte a játékvilág Oscarjának tartott BAFTA-t a „Legjobb sztori és karakter” kategóriában, tegyük hozzá: teljesen megérdemelten, és az is jogos, hogy a Gamasutra szakportál beválogatta őt az ipar 20 legjobb írója közé.

A Klei elnöke, Jamie Cheng elmondta: „Amikor kitaláltuk a Shanket, egy teljesen valós világot álmodtunk meg felnőtt, moziszerű történetben élő provokatív karakterekkel. Marianne életre keltette ezeket a figurákat, és egy durva, személyes, bosszúra alapozott történetet alkotott.” Mindehhez az írónő hozzátette: első látásra beleszeretett a művészi kivitelezésbe és a játék egész univerzumába, így a fejlesztőkkel közösen létrehozott egy sztorit, melyben a játékosok felfedezhetnek egy olyan világot, amelyben az afféle értékeknek, mint tisztesség és hűség megvan a maguk sajátos, kicsavart jelentése...

A bejelentéshez kaptunk három nagy felbontású képet is, amolyan illusztráció gyanánt (lásd alant), ami csak hab a tortán. Egyre biztosabbnak tűnik, hogy az idei nyár egyik nagy meglepetése készül a Klei műhelyében -- reméljük, a kiadó az E3-on mutat nekünk belőle valamit, csak hogy tovább fájdítsa a szívünket...